כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
האוקראינים לועגים לרוסים

צפו: מטוס קרב נופל והטייס צונח מעל הלהבות

אוקראינה לועגת לרוסיה על 'משולש בחמוט' שבו נעלמים מטוסי קרב באופן מסתורי. העיר בחמוט שבאוקראינה מקור ההרג העיקרי של החיילים הרוסים, אך כעת נראה שפוטין מאגד גם מטוסים באוויר

צפו: מטוס קרב נופל והטייס צונח מעל הלהבות
רגע הצניחה מעל הלהבות צילום: צבא אוקראינה

אוקראינה מלגלגת על אויבתה המושבעת - רוסיה, לאחר שהתברר כי כוחותיו של ולדימיר פוטין מאבדים באופן שגרתי מטוסי קרב בבחמוט. והאזור זכה כעת לכינוי "משולש בחמוט", על שם משולש ברמודה הידוע והמסתורי בו נעלמים מטוסים.

משולש ברמודה נמצא באוקיינוס האטלנטי שצורתו משולשת, איי ברמודה בצפון, החוף המזרחי של פלורידה במערב, ופורטו ריקו בדרום. היעלמותם של חמישה מטוסים אמריקניים בטיסת אימון שגרתית בדצמבר 1945, עוררה בהלה כי המקום שואב מתכות ומעלים אותן.

משרד ההגנה האוקראיני לגלג על הרוסים ברשתות החברתיות לאחר שמפציץ סו-24 מהתקופה הסובייטית הופל על ידי כוחות אוקראינה. הידיעה על התקיפה במטוס רוסי הגיעה דרך אירינה ריבקובה, קצינת העיתונות של החטיבה ה-93 של אוקראינה, אחד הכוחות העיקריים המנסים לעצור את חיילי פוטין באזור הנצור.

סרטון של התקרית פורסם בערוץ הטלגרם של אנדריי ירמק, בכיר במשרד הנשיאות האוקראיני. בסרטון נראה הטייס מכוסה בלהבות צונח עם מצנח לאחר שמטוסו עלה באש. הסרטון הביא ללגלוג מצד משרד ההגנה האוקראיני שזלזל ברוסים.

המשרד צייץ בטוויטר: "המקום המסתורי ביותר באוקראינה הוא משולש בחמוט, שבו נעלמים מטוסים רוסיים כבר שנה. על פי ההערכות, כמעט 400 מטוסים רוסיים הופלו באזור.

 

 

 

מטוס קרב ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד