כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שניות גורליות

מטוס עם תינוק שזה עתה נולד, פרס מצנח ונחת על גבעה

שישה אנשים, בהם ילד קטן ותינוק בן שלושה ימים, ניצלו לאחר שהטייס פרס מצנח כדי להאט את הירידה לנחיתה חירום על הגבעות. הטייס ניסה לחזור לשדה התעופה והפעיל את המצנח כשהבין שאין מספיק זמן

מטוס עם תינוק שזה עתה נולד, פרס מצנח ונחת על גבעה
המטוס נוחת עם המצנח צילום: צילום מסך

רגע דרמטי בו מטוס קטן נחת בבטחה על הגבעות לאחר שהטייס פרס מצנח כדי להביא את המטוס לקרקע בבטחה: תיעוד שפורסם על ידי התקשורת הברזילאית מראה, מטוס חד מנוע יורד עם מצנח ענק אדום ולבן מעליו. המטוס, שנשא שישה אנשים, בהם ילד בן שלוש ותינוק בן שלושה ימים, נחת על גבעה ליד העיר בלו הוריזונטה בברזיל ב-11 במרץ.

תושבים מקומיים ליד אתר ההתרסקות צילמו את נחיתת החירום ושיתפו את הצילומים בקבוצות צ'אט בוואטסאפ. המטוס היה מצויד במצנח מיוחד עבור שימוש במצב חירום כדי להגן על כל הנוסעים תוך נחיתת המטוס לאט על הקרקע. שישה אנשים היו על הסיפון, ארבעה מבוגרים, ילד בן שלוש ותינוק בן שלושה ימים, איש לא נפגע.

דובר כוחות הכיבוי אמר: "המטוס יצא משדה התעופה בשעה 14:28 ב-11 למרץ המטוס הגיע לגובה מרבי של 7,000 רגל בשעה 14:35, ולאחר מכן החל בירידה חזרה לכיוון שדה התעופה. הטייס דיווח על אובדן כוח במנוע, הוא ניסה לחזור לשדה התעופה והפעיל את המצנח כשהבין שאין מספיק זמן".

דובר מכבי האש הוסיף: "כל הנוסעים היו בהכרה, וללא פציעות".

מטוס צניחה ברזיל נחיתת חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד