כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שריפה מסתורית

צפו: בניין שירות הביטחון הרוסי עלה בלהבות לאחר פיצוץ ענק

שריפת ענק פרצה בבניין שירות הביטחון הרוסי FSB, הבניין עלה בלהבות לאחר פיצוץ ענק. גולשים שיתפו תיעוד של הבניין ברוסטוב, דרום רוסיה, עולה בלהבות בשריפה ענקית

צפו: בניין שירות הביטחון הרוסי עלה בלהבות לאחר פיצוץ ענק
זירת הפיצוץ והשריפה צילום: צילום מסך

בניין של שירות הביטחון הרוסי עלה בלהבות כאשר עננה עשן שחורה ענקית טיפסה באוויר. בתיעודים של הבניין באזור רוסטוב בדרום רוסיה נראה שהוא נבלע בלהבות כשהעשן השחור ממשיך לעלות מהמקום.

מדיווחים מקומיים עולה שהיו "פיצוצים חזקים" שנשמעו מהבניין לפני השריפה. סרטונים שונים שפורסמו בטלגרם ברגעים הראשונים של התקרית מאששים את הטענות הללו שלפיהן לפחות פיצוץ אחד התרחש בבניין לפני שהשריפה התחילה.

כמו כן, עלתה השערה כי ייתכן שיהיה מחסן תחמושת בשטח הבנין, אם כי הדיווחים הללו לא אושרו. במשרד מצבי חירום האזורי טוענים כי הסיבה לפיצוץ הייתה קצר חשמלי. התקרית התרחשה בעיר רוסטוב במרחק של 120 קילומטרים בלבד מהגבול האוקראיני.

הבניין ממוקם קצת יותר מ-150 קילומטרים מהעיר הכבושה מריופול - אוקראינה, שהופצצה ללא הפוגה על ידי כוחות פולשים באמצע השנה שעברה. גורם בטחוני טען כי השריפה פרצה בבניין חד-קומתי ששייך ל-FSB. ערוצי מדיה חברתית אוקראיניים ובטלגרם היו עמוסים בבדיחות על מעשנים רוסים שהציתו את האש.

 

 

פיצוצים מלחמת אוקראינה רוסיה שריפת ענק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד