כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אנטישמיות משודרת

מגיש פודקאסט מפורסם: "אנשים יהודים בעניין כסף ושולטים בתקשורת"

דברים אנטישמיים שאמר מגיש הפודקאסט, ג'ו רוגן, על כך ש"אנשים יהודים הם בעניין כסף ושולטים בתקשורת" גרמו לבוס של ספוטיפיי להיות "עצבני", כאשר חוזהו בשווי 200 מיליון דולר עומד להיות מחודש

מגיש פודקאסט מפורסם: "אנשים יהודים בעניין כסף ושולטים בתקשורת"
אילוסטרציה צילום: pexels

הבוס של חברת ספוטיפיי 'עצבני' לגבי דבריו של מגיש פודקסט מפורסם,בשם ג'ו רוגן, על כך שאנשים יהודים 'אוהבים כסף', כאשר החוזה שלו עם החברה בשווי 200 מיליון דולר עומד להתחדש.

האנטישמי בן ה-55 גינה את הרפובליקנים שהדיחו את אילהאן עומר, חברת קונגרס מוועדת החוץ של בית הנבחרים, על רקע הצהרותיה האנטישמיות בעבר. הוא התייחס לציוץ מ-2019, שבו התבטאה עומר נגד התמיכה האמריקאית בישראל, ואמרה: "הכל קשור לבנג'מין" (כינוי לכסף).

מאז התנצלה עומר על הציוץ והודתה שהוא אנטישמי, אבל רוגן אמר שהיא לא הייתה צריכה לעשות זאת, וטען: "הרעיון שאנשים יהודים לא עוסקים בכסף הוא מגוחך. זה כמו להגיד שהאיטלקים לא אוהבים פיצה". כך דיווח ה'דיילי מייל'.

כמעט מיד לאחר מכן, אנשים רבים הוקיעו את דבריו, ואמרו שהוא 'מפרסם אנטישמיות כלאחר יד'. רוגן גם הסית ואמר שיהודים שולטים בתקשורת. הבעלים של ספוטיפיי, דניאל אק, דחה את בקשת העובדים שדרשו להדיח את רוגן, ואמר שהוא אכן שנוי במחלוקת אך חיוני לעתיד הפלטפורמה וזה לא המקום של החברה "להכתיב את השיח" של התוכנית שלו.

"יש הרבה דברים שג'ו רוגן אומר שאני מאוד לא מסכים איתם ונראה שהם פוגעניים מאוד", אמר המנכ"ל אק שעכשיו הוא כבר כועס על המגיש ולא ברור האם יחדש את החוזה עם האנטישמי.

פודקאסט אנטישמיות אילהאן עומאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד