כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אלימות המפגינים

עוזרת השר פונתה לביה"ח: "נזרקתי לרצפה"

אתמול קיים שר הכלכלה, ניר ברקת, כנס בכפר סבא שהסתיים עם אלימות קשה מצד מפגינים. בתום הכנס, בזמן שהשר חולץ לרכבו, העוזרת שלו הוטחה לקרקע ופונתה לביה"ח. "הם ניסו לדחוף אותנו והתנפלו עלינו, שיפגינו כמה שהם רוצים אבל בלי אלימות". השר ברקת: "זה עלול להיגמר בשפיכות דמים"

עוזרת השר פונתה לביה"ח: "נזרקתי לרצפה"
החלון השבור צילום: באדיבות המצלם

מיטב חסון, העוזרת של השר ניר ברקת מהליכוד, קיבלה טיפול רפואי בבית החולים לאחר שאחד המפגינים נגד השר אתמול (חמישי) בכנס בכפר סבא הטיח אותה לקרקע בעוצמה, כך דיווחה דפנה ליאל בחדשות 12. האירוע האלים מצד מפגינים נגד הרפורמה המשפטית התרחש מחוץ לכנס, כאשר במהלך ההפגנה נטען כי אחד מהמפגינים האלימים אף ניפץ את חלון החדרבו התכנסו המשתתפים, ובסיומה השר חולץ לרכבו בליווי כוח משטרתי.

היא סיפרה לחדשות 12: "יצאתי עם השר לכיוון הרכב, כשמאות מפגינים מקיפים את הבניין, הם ניסו לדחוף אותנו והתנפלו עלינו. נהגו באלימות. אחד המפגינים אחז בזרוע שלי בחוזקה, השליך אותי בכח לרצפה וצעק עלי שאני בוגדת. התפניתי למיון עם מכות יבשות. שיפגינו כמה שהם רוצים, אבל בלי אלימות".

השר ברקת מסר לאחר ההפגנה, שהסתיימה עם אלימות מצד המפגינים, כי "אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגלות אחריות ולא לתת לגיטימציה לשום סוג של אלימות. זה עלול להיגמר בשפיכות דמים".


בדבר טענת המשתתפים בכנס אודות החלון שנופץ לאחר שאבן נזרקה עליו כתב העיתונאי אטילה שומפלבי: "‏הבוקר כתב לי דן בו יהודה, ממארגני האירוע עם ברקת אמש: "אני הייתי שם וראיתי בדיוק מה קרה. שום אבן ולא בכוונת זדון. טעות בשיקול דעת של מפגין שרצה לעשות רעש עם מקל הדגל בין הסורגים ופגע בחלון. הוא אפילו כתב בקבוצה שהוא ממש לא התכוון. וראיתי אישית שנבהל מעצמו וממה שקרה".

ניר ברקת כפר סבא הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד