כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בבוקר יום שבת

רופא הותקף באבנים בדרכו למרפאה בבני ברק

רופא ערבי מערערה נסע לעבודתו בבני ברק, והותקף על ידי מספר גברים שיידו אבנים לעבר רכבו. לדבריו: "אני עובד שבתות ומכבד את המנהגים שלהם, חבל שהגזענות מתפשטת ואף אחד לא נלחם בה". המשטרה חוקרת: "נגיע לחקר האמת"

רופא הותקף באבנים בדרכו למרפאה בבני ברק
הרכב שהותקף צילום: באדיבות המצלם

מספר גברים תקפו היום (שבת) בשעות הבוקר את ד"ר סאלח מלחם, תושב ערערה, שהיה בדרכו לעבודה במרפאה בבני ברק. הגברים יידו אבנים לעבר רכבו של הרופא שנחלץ מהתקיפה ללא פגע. נזק נגרם לרכב, כך דיווח חסן שעלאן באתר Ynet.

ד"ר מלחם סיפר לאתר Ynet: "הרקע הוא לאומני. רק בגלל שאני ערבי". הוא סיפר כי הגברים פתחו את דלת הרכב שלו, קיללו אותו וצעקו לעברו "ערבי מסריח". "דיברו איתי בצורה מאוד גזענית והתחילו לאיים עליי, חבל שהגזענות מתפשטת ואף אחד לא נלחם בה. כבר תקופה שאני עובד בשבתות בבני ברק ומכבד את המנהגים שלהם. לבשתי מדי רופא, ולמרות זאת יכולתי לראות את המוות שלי".

ד"ר מלחם הוסיף כי "זה לא פשוט לעבור תקיפה גזענית כזו. אני בא לשרת אנשים ולעזור מתוקף תפקידי כרופא. לצוותי רפואה מותר לנסוע שם לפי הנהלים. אני מקווה שהמשטרה תעשה את שלה, תעצור ותעניש אותם כדי שלא יחזרו על המעשים שלהם עם אחרים. מסרתי לשוטרים תיעוד ממצלמות האבטחה של הרכב והם יכולים לראות את זהותם".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה היום בבוקר נפתחה חקירה שנמצאת בראשיתה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

 

רופא יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד