כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עם גבס על היד

ג'ארד ואיוונקה טראמפ בביקור בישראל: התפללו בנץ בכותל

איוונקה טראמפ פרסמה תמונות של המשפחה בכותל המערבי. איוונקה שנמצאת עם בעלה ועם אחד הילדים בביקור בישראל, פרסמה את התמונות עם המילים "תפילת שחרית בכותל עם זריחת החמה"

ג'ארד ואיוונקה טראמפ בביקור בישראל: התפללו בנץ בכותל
פורים בכותל המערבי צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

איוונקה טראמפ הגיעה לישראל לביקור עם בעלה ג'ראד ובנה הקטן. השלושה הגיעו ביום רביעי האחרון לכותל המערבי לתפילת ותיקין. היועצת הבכירה לשעבר בבית הלבן, פרסמה באינסטגרם תמונות שלה עם בעלה, ג'ארד קושנר, ובנה בן השש, תיאודור.

איוונקה, שגדלה כנוצרייה, התגיירה כדי להתחתן עם ג'ארד קושנר ב-2009, והם מגדלים את ילדיהם כאורתודוקסים. בתם של בני הזוג, ארבלה, בת 11, ובנם הבכור, ג'וזף, בן תשע, לא היו איתם. עם זאת, ייתכן גם שארבלה וג'וזף נמצאים איתם בחופשה המשפחתית אך בחרו לישון ביום רביעי במקום להשתתף בתפילת וותיקין.

תיאודור קושנר בכותל עם היד החבושה בגבס.

הילד הקטן בן השש, שענד כיפה על ראשו, שבר את פרק כף היד שלו בחודש שעבר בזמן ששיחק כדורגל בבית הספר כך דווח ה'דיילי מייל', והוא היה עם גבס אדום בתמונה. האמא הגאה פרסמה תמונת מצב של תיאודור מחייך עם ידיו על הקיר, שצולמה על ידי אביו בצד הגברים.

לא ברור מתי הגיעה המשפחה לירושלים לטיול, שעשוי להיות מתנת יום הולדת מוקדמת לתיאודור, שימלאו לו שבע ב-27 במרץ. איוונקה וג'ארד ביקרו בעבר בכותל המערבי עם אביה, הנשיא דאז דונלד טראמפ, במאי 2017, לפני כמעט שש שנים.

איוונקה וג'ארד עברו למיאמי, פלורידה, עם שלושת ילדיהם בינואר 2021 לאחר שאביה עזב את הבית הלבן. היא עזבה רשמית את הפוליטיקה בנובמבר האחרון כאשר חשפה שהיא לא תהיה חלק ממסע הבחירות של אביה ב-2024.

 

 

 

איוונקה טראמפ ג'ראד קושנר כותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד