י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרמה בטיש בליל שבת

ליז'ענסק: החסיד תפס ברגליו של האדמו"ר

אירוע חריג אירע בליל שבת בטיש של האדמו"ר מרחמסטריווקא בליז'ענסק שבפולין, לפנות בוקר יהודי חסידי מארה"ב תפס את רגליו של האדמו"ר והחל לזעוק "עפר אני תחת כפות רגלי הרבי". החסידים מיהרו להוציא אותו בכוח מתחת לשולחן. כל הפרטים 

ליז'ענסק: החסיד תפס ברגליו של האדמו"ר
הרבי מרחמסטריווקא בליז'ענסק השבוע צילום: א. אייזנבאך

דרמה התחרשה בליל שבת לפנות בוקר בליז'ענסק בעת עריכת הטיש של האדמו"ר מרחמסטריווקא השוהה במקום מיום היארצייט של הרבי הקדוש ר' אלימלך מליז'ענסק זיע"א.

בליל שבת קודש בשעה 4:00 לפנות בוקר חסיד מארה"ב שאינו קשור כלל לחסידי רחמסטריווקא השתחל בליל שבת מתחת לשולחן הטיש של הרבי ותפס ברגליו כשהוא אומר: "עפר אני תחת כפות רגלי הרבי", החסידים ניסו להוציאו אך החסיד המשיך להחזיק ברגליו של הרבי, וכך במשך דקות ארוכות עד שהצליחו לשחררו מרגליו של הרבי. 

אחד החסידים שהשתתף בטיש סיפר ל'בחדרי חרדים': "זה היה דבר משונה מאוד, שכך חסיד תופס את רגליו של הרבי, ובמשך דקות ארוכות הוא זועק עפר אני תחת כפות רגליו, טוב שהצליחו להעיף אותו משם". 

חסיד נוסף מספר ל'בחדרי חרדים': "זה היה באמצע ברכת המזון ולא ראו על הרבי כלום, כידוע שבברכת המזון הרבי נמצא בעולמות עליונים, זה היה מדהים לאחמ"כ כשסיפרו לרבי הוא לא הבין מה רוצים ממנו". 

הרבי מרחמסטריווקא ששהה יחד עם קבוצה גדולה מחסידיו במקום החל את הטיש בשעות מאוחרות בליל שבת והטיש שנמשך עד לפנות בוקר כאמור.

רחמסטריווקא ליז'ענסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד