י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החרדים מתאמים עמדות

לקראת ריכוך הרפורמה: ראשי מפלגות הקואליצה יתכנסו הערב

הקרע העמוק והחריף מול האופוזיציה, מחלחל פנימה גם אל שורות הקואליציה | השאלה המרכזית המנסרת בחלל היא כיצד לנהוג עם המשך חקיקת הרפורמה המשפטית, בזמן שנותרו סך הכל עשרה ימים עד לתום מושב החורף | הערב יתכנסו ראשי המפלגות לדיון וקבלת החלטות 

לקראת ריכוך הרפורמה: ראשי מפלגות הקואליצה יתכנסו הערב
ראשי המפלגות אצל נתניהו צילום: לשכת ראש הממשלה

הערב בשעה 20:00 ידונו ראשי מפלגות הקואליציה באפשרות לריכוך הרפורמה המשפטית, ברקע ההפגנות ומאמצי הנשיא, ינסו בקואליציה להרגיע את הרוחות, כשמולם שעון החול הולך ואוזל לקראת סיום כנס החורף הנוכחי.

ראשי הקואליציה יפגשו לישיבת ראשי המפגלות השגרתית, שתדחה הפעם לשעות הערב בכדי להמתין ליריב לוין שיקום אחרי השקיעה מהשבעה על אביו שהלך לעולמו.

על פי המסתמן ידונו ראשי המפלגות על אפשרות שיקודם בקריאה שנייה ושלישית רק שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים והשאר ימתין לסיום הפגרה לאחר חגי ישראל ולחזרה לכנס הקיץ בכנסת.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי ראשי המפלגות החרדיות מתואמים ביניהם ומתעקשים על פסקת ההתגברות, אמנם החקיקה תימשך רק בעוד למעלה מחודשיים, אך הם מתעקשים שהיא תחוקק כדי לעגן על חוקי הדת, ולא רק על חוק הגיוס שייתכן וימצא לו בהמש פתרון נקודתי.

החרדים בוחנים הודעה כי יקפיאו את המשך חקיקת פסקת ההתגברות לצורך הידברות, למרות שבפועל לא תוכנן להמשיך לחוקק אותו עד לחזרה מהפגרה, כך או כך הימים הקרובים יהיו מתוחים פוליטית גם בתוך הקואליציה.

הרפורמה המשפטית חרדים קואליציה פסקת ההתגברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד