ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מאשימים את ישראל

מפקד בג'יהאד חוסל הבוקר ביריות בפרברי דמשק

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי טוענת כי איש הארגון חוסל ביריות בפרברי דמשק. האצבע המאשימה מופנית לישראל. הדיווח מגיע שבוע לאחר תקיפה אווירית ישראלית לכאורה שבה נהרגו שני לוחמים פרו-אירניים בסוריה

מפקד בג'יהאד חוסל הבוקר ביריות בפרברי דמשק
אקדח. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי האשימה ביום ראשון את ישראל ברצח מנהיגה בסוריה, עלי רמזי אל-אסווד. על פי דיווחים בתקשורת הערבית, גדודי אל קודס, הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האיסלאמי, הודיעו הבוקר על חיסולו של המפקד, עלי רמזי אל-אסווד, באזור דמשק, לטענתם בידי ישראל, כך דווח בתקשורת הערבית.

בהצהרה שפרסמו מסרו: "אנו אבלים על מותו של השאהיד שלנו, המפקד עלי רמזי אלאסווד, בן 31 מהשכונה אל-סאחה בפרברי דמשק, שמת לאחר התנקשות פחדנית עם כדורים הנושאים את טביעות האצבע של הכיבוש הציוני". הדיווח מגיע שבוע לאחר תקיפה אווירית ישראלית לכאורה שבה נהרגו שני לוחמים פרו-אירניים בסוריה. 

החיסול מגיע אחרי שאתמול נורתה רקטה לעבר ישראל, שלא הגיבה על כך. צה"ל לא תקף ברצועת עזה בלילה האחרון (ראשון) בתגובה לרקטה ששיגרו אמש מחבלים מעזה לעבר קיבוץ נחל עוז. הרקטה התפוצצה בשטח פתוחה ולא היו נפגעים או נזק. ההחלטה להבליג על ירי הרקטה עשויה להגיע על רקע הפסגה המתוכננת בשארם א-שייח בין ישראל לפלסטינים, זו גם הפעם השנייה מאז הקמת הממשלה שבה ישראל לא מגיבה לירי רקטה מעזה.

 

סוריה דמשק הג'יהאד האיסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד