ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סוגי דשא סינטטי מומלצים לכל שימוש ומטרה

דשא סינטטי מיוצר כיום במגוון גדול של סוגים ודגמים וניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים בטיב ומחיר שונים בתכלית. איך בוחרים דשא סינטטי? מה הם סוגי הדשא הסינטטי המומלצים לשימוש שלכם? כמה עולה דשא סינטטי? ומה חשוב לבדוק לפני הרכישה. כל התשובות במאמר הבא

סוגי דשא סינטטי מומלצים לכל שימוש ומטרה
דשא סינטטי צילום: דשא קבוע

אם אתם מחפשים דשא סינטטי ואינכם יודעים מאיפה להתחיל את החיפוש אז המדריך הבא נכתב במיוחד עבורכם. דשא סינטטי מיוצר כיום במגוון גדול של סוגים ודגמים וניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים בטיב ומחיר שונים בתכלית. איך בוחרים דשא סינטטי? מה הם סוגי הדשא הסינטטי המומלצים לשימוש שלכם? כמה עולה דשא סינטטי? ומה חשוב לבדוק לפני הרכישה. כל התשובות במאמר הבא.

בחרו לפי השימוש

אם אתם זקוקים לדשא סינטטי לתקופה זמנית או אזור עם דריכה מועטה אז ניתן לבחור בסוגי דשא סינטטי בסיסים של סדרת בייסיק. דגמים כמו: גריני, פורסט וסאמר יאפשרו לכם ליהנות ממוצר זול לתקופות קצרות מבלי לשבור קופת חיסכון. אם אתם רוצים להתקין דשא סינטטי בגינה ובמרפסת לאורך שנים אז בחרו בדגמים איכותיים של סדרת הום כמו: טבע, גרדן, פארק או סוואנה. דגמים שיספקו לכם משטח ירוק ועמיד לאורך שנים רבות של שימוש. ניתן גם למצוא דגמי פרימיום בשוק הדשאים הסינטטיים המיועדים לאזורים עם דריכה גבוהה במיוחד ושימוש נרחב. אם אתם מחפשים אחר הטוב ביותר ללא פשרות אז בחרו בסדרת אקו! בדגמים עדן או עלית או פרש.

צפיפות סיבים

צפיפות דשא סינטטי חייבת להיות גבוהה על מנת שהמוצר יהיה עמיד לאורך שנים בדריכה ונזקי מזג האויר. החוק הבסיסי ביותר ברכישת דשא סינטטי הוא שככל שהדשא יהיה צפוף יותר כך הוא יהיה גם איכותי יותר. משקל סיבים וצפיפות גבוהה יאפשרו למרבד לחזור למצבו הטבעי בקלות ולא להישכב גם לאחר דריכות מרובות. בנוסף, דשא סינטטי צפוף יהיה גם רך יותר ועמיד יותר במרוצת השנים.

צבעים של דשא סינטטי

זה נכון שדשא סינטטי הוא ירוק אבל מיטב היצרנים פיתחו בשנים האחרונות סוגים של דשא סינטטי שמדמים דשא טבעי ברמת דיוק גבוהה. זו הסיבה שניתן למצוא מגוון סוגים של דשא סינטטי לבחירה המדמים זנים שונים של דשא טבעי כמו: אלטורו, דרבן וקוקיה. אם אתם מתקינים דשא סינטטי באזור שטוף שמש ומואר אז בחרו בדגמים כהים על מנת לקבל מראה מלא חיים וטבעי. אם הגינה או המרפסת שלכם מוצלים במרבית שעות היום אז בחרו דווקא בגוונים בהירים יותר לקבלת תוצאה של מרבד במראה טבעי במיוחד.ש

גובה הסיבים

האם לבחור דשא סינטטי ארוך או קצר? זו שאלה שהתשובה לה אינה חד משמעית. אם אתם אוהבים דשא במראה גזום לאחר כיסוח אז בחרו בגובה סיב של 25-35 מ"מ בממוצע. אם אתם אוהבים דשא במראה פראי וחשוב לכם גם שהמגע יהיה רך ונעים אז בחרו בסוגים של 40-48 מ"מ. כמובן שחשוב לבחור בדשא סינטטי צפוף ככל שעולים בגובה הסיב אם לא נרצה שהסיבים ישכבו בקלות לאחר תקופה קצרה.

תקני איכות

צבעים, צפיפות וגובה סיב אינם שווים דבר - אם לא נדע כי טיב החומרים והליך הייצור אכן איכותיים באמת. זו הסיבה, שהיצרנים המובילים מספקים מוצרים עם תקני איכות בינלאומיים כמו: תקן מעכבי בעירה למניעת אסון בעת מפגש עם אש גלויה, הגנת UV לעמידות המרבד מפני נזקי השמש ותקן אי רעילות המבטיח כי למרבד אין מתכות כבדות והוא בטיחותי לשימוש בקרבת ילדים וטף.

מחירים של דשא סינטטי

מחיר של דשא סינטטי ישתנה לפי המפרטים של המוצר וטיב החומרים. אם נבחר בדשא סינטטי זול לתקופה קצרה נוכל ליהנות ממחירים זולים במיוחד של 15-40 ₪ למ"ר אך עלינו לדעת מראש שמוצרים אלו לא ישמשו אותנו לתקופה ארוכה והתחלופה שלהם תהיה מהירה.

אם נרצה לבחור בדשא סינטטי איכותי שיהיה עמיד לאורך שנים וישמש אותנו נאמנה אז נבחר בדגמים שמחירם יהיה לרב בין 50-70 ₪ למ"ר. כמובן שיש גם דגמים יקרים יותר ואיכותיים יותר שנחשבים לדגמי פרימיום המיועדים לשימוש ספורטיבי ודריכה גבוהה שיעלו גם 100 ₪ ויותר. ההמלצה שלנו היא לרכוש מוצר לא רק לפי מחירו אלא קודם כל לפי השימוש שלכם והאזור בו הוא יותקן. לאחר בחירה מושכלת תוכלו לדעת אם אתם זקוקים למוצר איכותי או מוצר זול.

לכו תמיד למקור

יש משווקים ויבואנים רבים בענף הדשא הסינטטי בישראל שיתפתח רבות בשנים האחרונות. יש חברות שמייבאות דשא סינטטי ומוכרות את מוצריהם ישירות מהיבואן לצרכן כמו חברת דשא קבוע ובכך מספקות מוצר איכותי ללא פערי תיווך. חפשו תמיד את אתר היבואן שימכור לכם את המוצרים ישירות מהמחסנים ללא משווקים וללא נקודות מכירה. כך תוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כל סוג דשא סינטטי שתחפצו.

דשא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד