י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צביעת דירה בזול - כך תחשבו את המחיר המשתלם לצביעת הדירה

החלטתם לצבוע את הדירה? כל הפרמטרים שמרכיבים את המחיר וכל מה שצריך לדרוש מחברת הצביעה שלכם כדי לקבל צביעת דירה בזול באיכות חסרת פשרות עם המלצה שלנו למחירון משתלם!

צביעת דירה בזול - כך תחשבו את המחיר המשתלם לצביעת הדירה
צביעת דירה צילום: FREEPIK

כשקירות הדירה מוכתמים, מלאי חורים ופגמים, מתקלפים או סדוקים, הדירה כולה נראית מוזנחת וישנה. חידוש צבע קירות הדירה מעורר אותה לחיים ומשדרג גם את מצב רוחם של הדיירים. כבר יותר מעשרים שנה, שהצוותים המקצועיים של חברת טופ פיינט, צובעים דירות ובתים בכל רחבי הארץ בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחירים אטרקטיביים. אם רכשתם דירה מיד שניה, עברתם לדירה שכורה או מרגישים שהדירה בה אתם מתגוררים כבר שנים זקוקה לשינוי, קבלו את כל הטיפים לצביעת דירה במחירים המשתלמים ביותר על מנת שתקבלו הצעת מחיר עבור צביעת דירה בזול באיכות חסרת פשרות.

צביעת דירה – כל מה שצריך לדרוש מחברת הצביעה שלכם: 

  1. הצעת מחיר מפורטת – מומלץ לבחור חברת צביעה אמינה המתנהלת בשקיפות ומגישה לכם הצעת מחיר מפורטת הכוללת את כל התוספות האפשריות לצביעת דירה (כגון: תוספת צביעת תקרה, תוספת דירה מאוכלסת, תוספת אפקטים בצבע ועוד).
  2. מחירי הכל כלול – העדיפו חברת צביעה המגישה לכם הצעת מחיר בחבילת "הכל כלול" הכוללת צבע איכותי, תיקונים לפני הצביעה וניקיון הדירה לאחר הצביעה, המבטיחים לכם צביעת דירה בזול בלי להתפשר על איכות העבודה וכמובן, על התוצאות.
  3. איכות ללא פשרות – הקפידו לבחור חברת צביעה העושה שימוש בחומרים איכותיים לרבות צבעי קירות איכותיים המתאימים למזג האוויר הישראלי, ידידותיים לסביבה ומבטיחים עמידות לאורך זמן.
  4. תיקונים לפני צביעה- סדקים, חורים ופגמים אחרים, עלולים לבלוט יותר לאחר צביעת הקירות ולכן, יש להקפיד על כך שחברת הצביעה שבחרתם כוללת במחיר הצביעה תיקונים בקירות הכוללים מילוי סדקים וחורים ויישור הקירות עם שפכטל איכותי.
  5. יישום שתי שכבות צבע – וודאו כי חברת הצביעה שבחרתם מיישמת לפחות שתי שכבות צבע על הקירות, המבטיחים עמידות לאורך זמן ונראות מושלמת של הקירות.
  6. עמידה בזמנים – בחרו חברת צביעה הנותנת כבוד לזמן שלכם ועומדת בלוחות זמנים קפדניים.
  7. ניקיון הדירה – בחרו חברה הכוללת במחיר צביעת דירה את ניקיון הדירה לאחר הצביעה משאריות צבע מהרצפה, הפאנלים, משקופים ועוד. לחזרה נעימה הביתה.
  8. תשלום – מומלץ לבחור חברת צביעה המקפידה לקבל תשלום על העבודה רק לאחר שהלקוחות הביעו מקסימום שביעות רצון מהתוצאות.
  9. אחריות – מומלץ לבחור חברת צביעה המעניקה אחריות על עבודת הצביעה וצבעי מטעמה יגיע לתקן פגמים המתגלים והקשורים לעבודת הצביעה.

צביעת דירה – כל הפרמטרים שמשפעים על המחיר:

מחפשים צביעת דירה בזול? הקפידו על כך שחברת הצביעה שבחרתם, תגיש לכם הצעת מחיר שקופה ומפורטת ובה כל הסעיפים העשויים לייקר את עבודת הצביעה ולהכביד לכם על הכיס. השאירו את השליטה על המחיר בידיים שלכם כדי שלא תופתעו בתום העבודה.  

גודל הדירה – מחיר צביעת דירה נקבע על פי מספר החדרים ושטחה של הדירה. ככל שמספר החדרים גדול יותר ושטח הדירה גדול יותר, כך יעלה מחיר צביעת הדירה שכן ידרוש יותר זמן עבודה ויותר צבע.

מצב קירות הדירה – ככל שקירות הדירה ידרשו הכנה ממושכת יותר בשל רטיבות, סדקים נרחבים או פגמים רבים, כך יידרש זמן רב ממושך יותר לצורך התיקון ועלות צביעת הדירה תעלה בהתאם.

צביעת חדר אמבטיה – צביעת חדר אמבטיה כוללת שלושה שלבים עיקריים: הסרת עובש, יישום חומר מקשר, המעניק עמידות לצבע וצביעה בצבע דוחה עובש. משך העבודה והחומרים היקרים מעלים את מחיר צביעת הדירה.

צביעת תקרה – בניגוד לצביעת קירות הנעשית בממוצע מידי שלוש או ארבע שנים, צביעת תקרה מתבצעת בממוצע מידי עשר שנים בלבד. צביעת תקרה מעלה את מחיר צביעת הדירה שכן מדובר בתוספת עבודה וצבע.

תוספת דירה מאוכלסת – דירה מאוכלסת ובה רהיטים וחפצים, תייקר את מחיר צביעת הדירה שכן היא דורשת זמן הכנה לצביעה הכולל ריכוז הרהיטים בחדר ועיטופם לצורך הגנה מפני צבע ולכלוך.

אפקטים בצבע – בחירת טקטורות, נצנצים ואפקטים של ווש, עשויים לייקר את מחיר צביעת הדירה שכן מדובר בתוספת זמן עבודה וצבעים שעלותם גבוהה.

מעבר מצבע קירות כהה לבהיר – על מנת לצבוע קיר בצבע בהיר לאחר שהצבע שיושם עליו היה כהה, יש לעשות שימוש בכמה שכבות של צבע, עובדה הדורשת זמן עבודה ממושך יותר וכמות צבע גדולה יותר. עובדה זו מייקרת את צביעת הדירה.

צביעת דירה  בזול של טופ פיינט– במחירון שקוף ומשתלם:

צביעת דירת 2 חדרים רק 999 ₪ כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה וניקיון לאחר הצביעה

צביעת דירת 3 חדרים רק 1,199 ₪ כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה וניקיון לאחר הצביעה

צביעת דירת 4 חדרים רק 1,499 ₪ כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה וניקיון לאחר הצביעה

צביעת 5 חדרים רק 1,699 ₪ כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה וניקיון לאחר הצביעה

מחשבון צביעת דירה לפי: תוספת דירה מאוכלסת, תוספת צביעת תקרה, תוספת גוון

2 חדרים – תוספת דירה מאוכלסת 250 ₪, תוספת צביעת תקרה 400 ₪, ,תוספת גוון 250 ₪

3 חדרים – תוספת דירה מאוכלסת 300 ₪, תוספת צביעת תקרה 450 ₪, ,תוספת גוון 250 ₪

4 חדרים – תוספת דירה מאוכלסת 400 ₪, תוספת צביעת תקרה 600 ₪, ,תוספת גוון 350 ₪

5 חדרים – תוספת דירה מאוכלסת 500 ₪, תוספת צביעת תקרה 750 ₪, ,תוספת גוון 450 ₪

צביעת דירה בזול - עם המומחים של טופ פיינט:

כבר יותר מעשרים שנה שהצוותים המקצועיים של טופ פיינט צובעים דירות בכל גודל בכל רחבי הארץ. במהלך השנים הרבות, צברה החברה מוניטין רב ואלפי לקוחות מרוצים וממליצים וזאת, הודות לשילוב המנצח של עבודה איכותית, שירות מקצועי ואמין ומחירים חסרי תקדים. חברת טופ פיינט, מגישה ללקוחותיה הצעות מחיר מפורטות ושקופות ללא אותיות קטנות או הפתעות, המוגשות בחבילת "הכל כלול" הכוללת צבע איכותי (אקריל של טמבור הנחשב ליקר ולאיכותי ביותר בתחום, המתאים למזג האוויר הישראלי, ידידותי לסביבה ועמיד לאורך זמן), תיקונים בקירות (הוצאת מסמרים, דיבלים וברגים ומילוי החורים, תיקון סדקים ופגמים בשפכטל איכותי )וניקיון יסודי לאחר הצביעה. והתשלום? רק לאחר שהלקוחות שבעי רצון מהתוצאה. 

לצביעת דירה ולהצעת מחיר משתלמת הקליקו כאן

 

צביעת בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד