כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
גדולה לגימה שמרעננת

גם השנה שוופס בכשרות מהודרת לפסח

אם גם אתם רוצים לכבד את החג ולפאר את שולחן הסעודה, מוזמנים ליהנות עם שוופס בכשרות מהודרת שירענן לכם את החג, כי אין כמו שוופס לשמחת חג

גם השנה שוופס בכשרות מהודרת לפסח
שוופס פסח צילום: יח"צ

חג הפסח מסמל את תחילתה של תקופת האביב החמימה, המביאה איתה משב מרענן ומיוחד. ההכנות האחרונות לחג לקראת הסוף, ואתם כבר בהכנות של האוכל ושולחן החג, ושוב עולה השאלה, מה תשתו בפסח בכשרות מהודרת. אז יש פתרון מושלם; מוזמנים ליהנות במהלך ימי החג עם מגוון משקאות שוופס, איתם תשמחו ותרעננו בכל לגימה, ותכבדו את החג בשתייה בכשרות מהודרת.

מגוון משקאות שוופס זוכים גם בפסח, כמו בכל השנה, לכשרות המהודרת של בד"ץ מהדרין הרב רובין שליט"א., ומציעים מבחר רחב של משקאות בכשרות מהודרת לפסח, בהם סודה בטעמים שונים כמו תפוח, לימון, נענע ליים, אננס, משקאות ללא סוכר בטעם אננס, לימונייד, תפוחים, ועוד מבחר טעמים של שתייה מוגזת כמו פירות יער, מוחיטו, לימונייד, ענבים, אפרסק, אננס, ועוד. כמו כן קיימים משקאות שוופס בסידרת המים בטעמים, המרעננים במיוחד.

בשוופס - מותג המשקאות המוכר והאהוב, כל אחד מתחבר לטעם מסוים או לסודה - שקיימת במגוון טעמים. המכנה המשותף של כלל משקאות שוופס הינו הטעם המיוחד שלהם, והריענון שהם מביאים איתם.

מוזמנים לשמוח בחג הפסח עם שוופס בכשרות מהודרת, כי אין כמו שוופס לרענן את הרגע.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין שליט"א  - שימו לב לחותמת הכשרות לפסח.

להשיג ברשתות השיווק

שוופס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד