כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעקבות ריכוך הרפורמה

מתקפה נגד רוטמן: "נכנע ונחלש באופן מביש"

ח"כ טלי גוטליב תקפה בחריפות את ח"כ שמחה רוטמן אחרי שהודיע על ריכוך הרפורמה המשפטית, בכך שמינוי שופטים לבית המשפט העליון יהיה ברוב רגיל של 6 מ-11. גוטליב כתבה בקבוצת סיעת הליכוד: "אני נחרדת מגילוי החולשה של רוטמן. על מה נאבקנו, אני פשוט מתביישת. נסיגה וכניעה לבושת כולנו"

מתקפה נגד רוטמן: "נכנע ונחלש באופן מביש"
שמחה רוטמן בוועדת החוקה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שיו"ר ועדת חוקה ח"כ שמחה רוטמן הציע הערב (ראשון) פשרה מרחיקת לכת נוספת בכל הנוגע לשליטה של הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים, נפתחה עליו מתקפה מצד חברתו חברת הכנסת טלי גוטליב.

כזכור, מוקדם יותר היום הודיע רוטמן על ריכוך ברפורמה המשפטית: "אני מציע שמינוי שופטים לבית המשפט העליון יהיה ברוב רגיל של 6 מ-11. אולם מהמינוי השלישי והלאה הרוב הממנה חייב לכלול נציג מהשופטים ונציג מהאופוזיציה".

צילום מסך של הודעת טלי גוטליב.

ח"כ רוטמן הסביר כי "כך מעניקים מענה לחשש שהקואליציה תשתלט על בית המשפט העליון ומצד שני מאפשרת לקואליציה 2 מינויים".

חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה להצעת הפשרה בקבוצת סיעת הליכוד בחריפות רבה: "מה נסגר?? אנחנו מפלגת שלטון ורוטמן מציע מה שבא לו בוועדת חוקה?? אני לא בובה ולא פיון בוועדה הזו. רוטמן ניהל את הוועדה חודשיים ובסופו של דבר נכנע ונחלש באופן מביש. אני לא מגיעה יותר לוועדת חוקה בדיוני הרפורמה".

עוד כתבה ח"כ גוטליב: "אני נחרדת מגילוי החולשה של רוטמן. על מה נאבקנו אם לא על רוב בוועדה למינוי שופטים תסלחו לי, אני פשוט מתביישת. נסיגה וכניעה לבושת כולנו".

טלי גוטליב שמחה רוטמן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד