כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אני נלחם על זה"

סמוטריץ' מאוכזב: "לא מרגיש שהממשלה עושה מספיק"

השר סמוטריץ' התייחס לפיגוע שהתרחש בחווארה והודה: "אני לא מרגיש שהממשלה עושה מספיק נגד הטרור". לדבריו: "אני נלחם על זה מתוך הממשלה"

סמוטריץ' מאוכזב: "לא מרגיש שהממשלה עושה מספיק"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', מודה ברקע גל הטרור כי הוא אינו שבע רצון מתגובת הממשלה.

סמוטריץ' ששוהה בצרפת, נשאל על התייחסותו לפיגוע הקשה שהתרחש היום (ראשון) בכפר הערבי חווארה ואמר בראיון ל-i24NEWS: "אני לא מרגיש שהממשלה עושה מספיק נגד הטרור ואני נלחם על זה מתוך הממשלה".

סמוטריץ' הוסיף: "המחויבות הראשונה שלי היא לספק ביטחון ושלום לחיים של אזרחי מדינת ישראל, בכל מקום. המחבלים והאויבים שלנו לא מבחינים בין ימין לשמאל, בין חילוניים ודתיים, מתנחלים או עירוניים בתל אביב. הם רוצים להרוג אותנו כיוון שאנחנו יהודים שחוזרים לארץ ישראל".

לדבריו, "אני קורא לכל היהודים בארץ ובעולם לחזק את הגאווה היהודית שלנו, את האמונה שלנו בצדקת הדרך, לדעת שאנחנו הצודקים. יש לנו את כל הזכות המוסרית בעולם ושאף אחד צבוע לא יטיף לנו מוסר, להיאבק בטרור ולהחזיר את הביטחון לאזרחי מדינת ישראל".

סמוטריץ' נשאל על התבטאות שלו "למחוק את חווארה"לאחר הפיגוע הקודם ואמר: "אני ציפיתי שלא תזכור את תגובתי אלא תזכיר שזהו פיגוע שני באותו מקום, ששוב מחבל ארור יורה במשפחה שביקשה לעבור בכביש הזה ולחזור הביתה בשלום".

עוד אמר סמוטריץ': "יש אלפי ישראלים וישראליות, גברים, נשים וילדים שנוסעים בכביש הזה ולצערנו שוב ושוב יש מחבלים שמנסים לרצוח אותם. עזוב את המחבל הנתעב שביצע את הפיגוע, תסתכל על החגיגות של השכנים והחברים שלו בחווארה, ותגיד אם אלה אנשים חפים מפשע. אני אולי לא בררתי נכון את מילותיי, והבהרתי את זה אינספור פעמים, אבל מדינת ישראל חייבת להיאבק בטרור בצורה הרבה יותר נחושה".

על השאלה מה עושה הממשלה החדשה נגד הטרור הודה סמוטריץ': "זו שאלה טובה".

בצלאל סמוטריץ גל הטרור הכפר חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד