כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הפתעה והלם מוחלט

הותקף על ידי תנין שדפק על דלת ביתו

גבר הותקף על ידי תנין לאחר שענה לדלת ביתו עליו דפק התנין. התנין נשך את ירכו העליונה של האדם, כך אמרו פקידי רשות הטבע וחיות הבר בפלורידה

הותקף על ידי תנין שדפק על דלת ביתו
תנין. אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר מדייטונה ביץ' בפלורידה ארה"ב ננשך על ידי תנין ביום שבת האחרון ואמר שהמקרה אירע לאחר ששמע רעש בדלת הכניסה שלו ופתח אותה, שם מצא אורח בלתי צפוי. סקוט הולינגסוורת' אמר לתקשורת המקומית שהוא צפה בטלוויזיה עם אשתו בביתם בצ'מפיונס דרייב כששמע חבטה בדלת.

"קפצתי והתקדמתי ופתחתי את הדלת, יצאתי החוצה ובקושי יצאתי מהדלת והרגל של התחילה לרעוד באלימות", אמר. הולינגסוורת' אמר שבחוץ היה חשוך, אז המחשבה הראשונה שלו הייתה שזה יכול היה להיות כלב גדול שתקף אותו.

"זה קרה כל כך מהר, לא היה הרבה זמן. זה היה פשוט הפתעה והלם מוחלט", אמר. "אנחנו רואים תנינים מאחורי הבית שלנו, זה דבר קבוע, אבל הם תמיד שומרים מאיתנו מרחק". הולינגסוורת' ננשך בירך העליונה ופונה לבית חולים עם פציעות שאינן מסכנות חיים. "אני חושד שהפתעתי את התנין באותה מידה שהוא הפתיע אותי", אמר הולינגסוורת'.

לוכד תנינים שנקרא על ידי הרשות להגנת הטבע הדגים וחיות הבר של פלורידה מצא את התנין והרדים אותו. הולינגסוורת' צפוי להחלים לחלוטין, אך מעתה כנראה יבדוק טוב לפני שהוא יפתח את דלת ביתו כשישמע דפיקות.

תנין פלורידה נשיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד