כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
זו גרסת עורך דינם

משפחת ההרוג זכתה בתביעות וזה הסכום שתיאלץ להפריש

לפני כשלוש שנים, מוטי בן שבת לא היסס וקפץ במהלך שיטפונות בנהריה להציל משפחה שנקלעה למצוקה. למרבה הצער, הוא מצא את מותו וטבע. אחרי שמשפחתו תבעה מספר גופים וזכתה, דורש כעת עורך דינם 25% מסך התביעות, ואף מאיים לתבוע אותם במידה ולא יעשו זאת. כך לפי הדיווח ב'כאן'

משפחת ההרוג זכתה בתביעות וזה הסכום שתיאלץ להפריש
מוטי בן שבת צילום: באדיבות המשפחה

הסיוט של המשפחה השכולה: מוטי בן שבת נהרג בינואר 2020 במהלך ההצפות הגדולות שהיו באותו היום בנהריה. הוא סייע לאנשים שנלכדו באחד ממוקדי ההצפות סמוך לביתו בעיר, אך נסחף למוביל הנחל בזרימה החזקה ונפלט אל הים כמה קילומטרים משם כשהוא ללא רוח חיים. אחרי האסון הכבד שחוו, משפחתו של מוטי נמצאת כעת בדין ודברים עם עורך הדין שייצג אותם בתביעות שהגישו נגד מספר רשויות. כך התפרסם בתכנית 'שבע' עם איילה חסון ב'כאן 11'.

משפחתו תבעה פיצויים ממספר גופים. לאחרונה הגיעו הצדדים להסכמה במסגרת גישור, שהתקיים בהליך ונקבע שיקבלו סכום מצטבר של שני מיליון ו-850 אלף שקלים בגין שתי תביעות שהוגשו, רובו בעבור בתו של מוטי ז"ל, שכיום היא בת 13.

בני משפחתו של מוטי טוענים שהופתעו לגלות שעורך הדין שייצג אותם בתביעות דורש 25% מהכספים שיתקבלו בגין כל אחת מהתביעות, ובסך הכל כ-700 אלף שקלים. לטענת בני המשפחה, הם לא הבינו על מה חתמו והדברים לא הוסברו להם באופן ברור וחד משמעי תוך ניצול מצבם. עוד טוענים שלא הוסבר להם שעורך הדין מצוי בניגוד עניינים אל מול עיריית נהריה, מכיוון שהוא מייצג את חברת הביטוח של העירייה בתיקים אחרים, ולכן העירייה אינה יכולה להיכלל בכתבי התביעה.

עו"ד יוסף נחשון, המייצג את בני המשפחה, טוען שהדברים אינם נכונים אך אומר שאינו יכול להגיב בשל חסיון עורך דין לקוח. ממסמך שהגיע ליד 'כאן חדשות' עולה שהוא עומד על קבלת 25% מכל אחת מהתביעות בתוספת מע"מ, ואף מאיים לתבוע במידה ולא יקבל את הכספים.

מוטי בן שבת תביעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד