כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חיסול עם אופי אכזרי

מטח כדורים ודקירות: כך התנקשו ב"מהנדס" של הג'יהאד בסוריה

העיתון "אלאח'באר" הלבנוני, דיווח פרטים אודות חיסול המחבל בדמשק שעל פי דיווחים זרים חוסל בידי ישראל | המחבל יצא מביתו, נקלע למארב של שני גברים ורוסס במטח כדורים | לפי הודעת המכון המשפטי: "סימנים מעידים על רצונו של האויב להעניק למבצע אופי אכזרי"

מטח כדורים ודקירות: כך התנקשו ב"מהנדס" של הג'יהאד בסוריה
צלליות. אילוסטרציה צילום: unsplash

העיתון "אלאח'באר" הלבנוני, המזוהה עם חיזבאללה דיווח פרטים חדשים על חיסולו של מהנדס הטרור בדמשק. אתמול (ראשון) בשעה 8:00 בבוקר, יצא "לוחם ההתנגדות רמזי אלאסווד (בן 31) מביתו בפרבר קודסיה שליד דמשק". כשהתכונן להיכנס למכוניתו, ירו עליו מטח כדורים, כששני גברים לא מזוהים "רוקנו יותר משלושים כדורים ממקלעים קלים", יותר מעשרה מהם פצעו אותו אנושות. על פי הדיווח, "כשהאמבולנסים וכוחות הביטחון הגיעו למקום, הלוחם מת".

לאחר שהועבר לנתיחה בבית חולים בבירת סוריה, הוצאו מגופו לא מעט כדורים, הכדורים נורו מכלי נשק בינוניים, הדוח הפורנזי הראה כי מספר רב של כדורים פגע בגופו, בנוסף דווח, כי "ראוי לציון שהוא נדקר בסכין חדה לאחר שנפל ארצה".

לטענת הפלסטינים זהו כדור שהוצא מגופו

העיתון דיווח, כי לפי הודעת המכון המשפטי, הדקירות התרחשו לאחר מותו של אלאסווד, "מה שמעיד על רצונו של האויב להעניק למבצע אופי אכזרי. כמו כן, מהבדיקות עולה כי הכדורים היו בגודל מיוחד, ונועדו במקור לפגוע במטרות משוריינות, כלומר הכוח התוקף לקח בחשבון שהלוחם לבש אפוד חסין כדורים, או שהחיסול היה מתרחש אולי כאשר הוא נסע במכונית שלו, מה שאומר שייתכן שהמכונית שלו הייתה משוריינת".

כזכור הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי טענה אתמול כי מפקד בארגון בשם עלי רמזי אל-אסווד חוסל ביריות בפרברי דמשק. בהודעה נאמר כי "טביעות האצבע הן של האויב הציוני".

אלאסווד

אלאסווד התגורר בעבר במחנה ירמוכ, אך הוא עזב שם לאחר פרוץ המלחמה בסוריה, ועבר להתגורר באזור אחר, לאחר מכן התחתן ונולדו לו שתי בנות ובן, הוא בן למשפחה ערבית שנמלטה מחיפה ב-1948, והתגוררה במחנה ירמוכ לפליטים פלסטינים בבירת סוריה, דמשק. "הוא נקט אמצעי אבטחה זהירים לאור הקצב הגבוה של הפעולה הציונית בסוריה" דיווח העיתון. לפני תקופה הוא עבר להתגורר בפרבר קודסיה, שם התרחש החיסול, מה שהצביע על כך שהוא היה במעקב. מעדויות של עדי ראייה עולה כי רכב נראה עוזב במהירות את האזור דקות לאחר ביצוע הפעולה, וחיפושים מתנהלים אחריו.

אתמול אמר ראש הממשלה נתניהו, בפתח ישיבת הממשלה: "לגבי המאבק בטרור, כוחותינו פועלים מסביב לשעון כדי לבוא חשבון עם המחבלים ולסכל תשתיות טרור. עשרות מחבלים חוסלו בחודש האחרון, רבים אחרים נעצרו. אני חוזר ואומר: כל אלה שמנסים לפגוע באזרחי ישראל - דמם בראשם. אנחנו מגיעים אל המחבלים ואל אדריכלי הטרור בכל מקום".

סוריה דמשק הג'יהאד האיסלאמי פעיל הג'יאהד האיסלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד