ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הכנסיה הגדולה "אשריך"

20 אלף בחורי הישיבות באצטדיון עם הגרי"ג

אירוע ענק שכל כולו כבוד לבחורי הישיבות להאדיר ולפאר את בחורי עולם התורה יתקיים בראשות ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין באצטדיון רמת גן לעשרים אלף בחורי ישיבות. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' 

20 אלף בחורי הישיבות באצטדיון עם הגרי"ג
ההכנות לכינוס הענק אשרינו צילום: באדיבות המצלם

כנס ענק והיסטורי צפוי להתקיים ביום חמישי ח' ניסן באצטדיון רמת גן בראשות ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לכלל בחורי הישיבות בארץ תחת השם "אשריך" בכדי להאדיר ולפאר את בני הישיבות לגיונו שלך מלך ולרומם את מעלתו של בן תורה בדורנו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכינוס צפויים להשתתף 20,000 בחורי ישיבות שיגיעו מכל רחבי הארץ באוטובוסים שישנעו את ההמונים לכיוון המעמד ההיסטורי, כבר בימים אלו מוציאים כל ראשי הישיבות בארץ מכתבים לתלמידיהם ובו קוראים ומזרזים על החובה של כל בן תורה להשתתף בכינוס ההיסטורי.

בבימת המזרח צפויים לשבת עשרות ראשי ישיבות בראשות חברי מועצת גדולי התורה זקני הדור כאשר בשיא המעמד יכנס ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין וישא דברים מיוחדים להאדיר ולפאר את מעלת בחורי הישיבות הממיתים עצמם באוהלה של תורה ומשקיעים את כל חייהם בבית המדרש ואין להם אלא ד' אמות של הלכה.

בימים אלו מסיימים בועדה המכינה את ההכנות האחרונות לקראת הועידה ההיסטורית כאשר המפיק משה הלפרין אמון על הפקת האירוע כולו, האירוע יתקיים בליווי מוזיקלי מיוחד ובו ינעימו גדולי הזמר לכבודם של בני הישיבות אשר הם גאוותנו, בימים אלו נתלים בלוחות המודעות בכל הישיבות בארץ מודעות ענק המבשרות על האירוע המיוחד ובו פרטים מדויקים על דרכי הגעה מכל ישיבות בין הזמנים בכל עיר ועיר. התרגשות גדולה ניכרת בעולם הישיבות לקראת הועידה ההיסטורית.

הרב גרשון אדלשטיין בחורי ישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד