כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אל על משיקה כרטיסי אשראי - CARD PREMIUM FLY

היעדים: הנפקת 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ל-1.8 מיליון חברים

אל על משיקה כרטיסי אשראי - CARD PREMIUM FLY

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק כרטיס אשראי המעניק הטבות מעולם התעופה, האשראי והקמעונאות ומקנה מעתה צבירה אוטומטית של נקודות הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה המשתלם ביותר בישראל. היעדים לחמש השנים הבאות: הנפקת 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על – ל- 1.8 מיליון חברים.

FLY CARD PREMIUM, כרטיס האשראי החדש, יעניק את יחס ההמרה הטוב ביותר בישראל – הטוב כמעט פי 4 מהקיים: כל הוצאה ושימוש בכרטיס בסך 190 שקל מזכה ב-1 נקודת הנוסע המתמיד. כרטיס FLY CARD בשיתוף Diners club ומועדון You יציע יחס המרה משתלם במיוחד, הטוב פי 3 מהקיים: כל הוצאה בכרטיס בסך 250 שקל תזכה ב-1 נקודת הנוסע המתמיד (לעומת יחס המרה ממוצע כיום בכרטיסי אשראי אחרים העומד על 750 שקל לכל נקודה).

בנוסף, מחזיקי כרטיס אשראי FLY CARD, שירכשו ברשתות החברות במועדון You, יצברו נקודות נוספות על הקיימות וישפרו משמעותית את כמות הנקודות הנצברת, עד 10 נקודות לכל 250 שקל.

לראשונה, ניתן יהיה לבחור בין מימוש הנקודות לכרטיסי טיסה או לרכישות יומיומיות של מזון, דלק ועוד. כמו כן, ייהנו בעלי הכרטיס משלל הטבות Diners club ובהן אירוח בטרקליני VIP במחיר מוזל בשדות תעופה ברחבי העולם ועמלת המרה מופחתת לרכישת מט"ח.

באירוע השקת כרטיס האשראי הגדיר דוד מימון, מנכ"ל אל על את המהלך כ"מהפכה צרכנית". : בדבריו ציין כי היעד לחמש השנים הבאות הוא להנפיק 300 אלף כרטיסי אשראי ממותגים ולהגדיל את מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד ב- 450 אלף חברים חדשים – מ-1.35 מיליון חברים ל-1.8 מיליון.

"בשנים האחרונות אנו ערים למגמה הולכת וגוברת של צרכנות חכמה, המעודדת יותר ויותר לקוחות לחסוך בקניות היומיות שלהם ולקבל תמורה גבוהה יותר לכספם. כרטיסי האשראי החדשים שלנו משתלבים היטב במגמת הצרכנות החכמה ומעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוחות אל על, תוך שהם משתלבים בסגנון החיים היומיומי שלהם. כלומר, על כל ביצוע פעולת קנייה שגרתית של מזון או דלק וכדומה, מתקרבים לקוחותינו לקבלת כרטיסי טיסה ללא תשלום, על ידי צבירה אוטומטית של נקודות במועדון הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה הכי משתלם כיום בישראל. במקביל אנו נמצאים במגעים עם בנק DISCOVER בעלי קבוצת דיינרס, להנפקת כרטיס אשראי מקביל גם ללקוחותינו בצפון אמריקה".

דורון ספיר, מנכ"ל כאל, ומנכ"ל דיינרס ישראל: "זו הפעם הראשונה שחברת כרטיסי אשראי, חברת תעופה ורשת קמעונאית גדולה, חוברות לכרטיס אשראי משותף, חיבור שעולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להעניק ללקוחות הצעות ערך ושלל הטבות מתחום התעופה, הדלק והקמעונאות, המהווים את החלק הארי בהוצאה החודשית בכרטיס. כאל ודיינרס שואפות לאפשר לכל לקוח בישראל, להצטרף אל מועדוניה ולהעמיד לו מגוון רחב של שירותים והטבות, ולכן החיבור עם אל על, הוא טבעי ונכון לנו. אנו מאמינים כי כרטיס האשראי FLY CARD, יחזק עוד יותר את דיינרס ומצפים שיגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלו, תוך הצפת ערך ללקוחותינו ולכל הגורמים העסקיים המעורבים".

לימור גנות, מנכ"ל משותף אלון רבוע כחול: "מועדון לקוחות You מאגד תחתיו 15 רשתות קמעונאיות מובילות. המועדון מעניק לצרכן ערך וחיסכון אמיתי במסגרת הקניות הבסיסיות והיומיומיות שלו. כרטיס האשראי החדש FLY CARD מאפשר ללקוחות המועדון לצבור נקודות מועדון הנוסע המתמיד ולבחור אם לממש אותן עבור טיסות לחו"ל או ככסף לרכישות היומיומיות, כגון: מזון, דלק ועוד. עבורנו זהו מהלך אסטרטגי משמעותי, שיעניק הצעת ערך אמיתית ללקוח ויהווה כלי בידול חשוב עבור החברות בקבוצה בסביבה התחרותית בה אנו פועלים".

ליאור טנר, מנהל מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על: "כרטיס האשראי החדש לוקח את היתרונות הבולטים מכל עולמות ההטבות הנהוגים היום בשוק ומעניק ללקוח ערך מוסף אמיתי ואינטרס חד משמעי להגביר את נאמנותו לאל על, אשר מרגע זה תהיה שזורה גם בחיי היום יום שלו".
זול אשראי אל על כרטיס שיתוף פעולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד