כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לאחר מאבק הירואי"

אור אשכר הי"ד שנפצע באורח אנוש בפיגוע בדיזנגוף נפטר מפצעיו

אור אֶשְׁכָּר בן ה-32 שנפצע באורח אנוש בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב לפני 11 ימים, הלך היום לעולמו. אמו של אור ספדה לבן: "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו, שהרעיף רק טוב, אהבה ונתינה על כל מי שנקרה בדרכו". ההלוויה תתקיים בחיק משפחה וחברים בלבד ללא נוכחות תקשורת

אור אשכר הי"ד שנפצע באורח אנוש בפיגוע בדיזנגוף נפטר מפצעיו
אור אשכר צילום: באדיבות המשפחה

המרכז הרפואי איכילוב תל אביב הודיע לפני זמן קצר (שני) על מותו של אור אשכר הי"ד שנפצע באורח אנוש בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב לפני 11 ימים והוא בן 32. "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו, שהרעיף רק טוב, אהבה ונתינה על כל מי שנקרה בדרכו", אמרה אמו של אור.

פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב מסר: "אור הגיע אלינו לאחר החייאה ממושכת בשטח שהמשיכה בבית החולים ומיד הורד לחדר ניתוח שם כנגד כל הסיכויים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו. לצערנו, עוצמת הפגיעות היתה קטלנית ולאחר מאבק הירואי של ימים ארוכים, בהם ראינו מלחמה של איש ברזל על חייו, נאלצנו היום (ב׳) לקבוע את מותו".

"תחת נסיבות טרגיות, זכינו כולנו באיכילוב להיחשף למשפחה מדהימה וערכית ואנו מודים להם ששיתפו אותנו בחייו של בנם ומקווים שהצלחנו לעמוד לצידם בשעה קשה זו".

עוד אמר: "כשבחוץ הרוחות סוערות, נדהמנו לראות כאן במסדרון קומה 3 ליד מחלקת טיפול נמרץ כללי את הכמויות יוצאות הדופן של אלפי ישראלים, שבאו לתמוך, לחזק ולהתפלל עם המשפחה. צר לנו לבשר לעם ישראל כי לאחר 12 יום, אור הלך לבית עולמו".

נאטאלי אשכר, אימו של אור, מסרה: "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו, שהרעיף רק טוב, אהבה ונתינה על כל מי שנקרה בדרכו. תודות בשמנו לכל הצוות בבית החולים איכילוב, שעשה במשך ימים כלילות כל שביכולתו במקצועיות, מסירות ורגישות. לעשרות החברים המדהימים שעטפו אותנו יום ולילה, חיבקו ובכו יחד איתנו במהלך כל השבוע שייחקק בליבנו לעולמים. לכל עם ישראל שהיה איתנו, חיזק, תמך והתפלל - כל אחד בדרכו ועל פי אמונתו".

הלווייתו של אור תתקיים בחיק משפחה וחברים בלבד. המשפחה מבקשת מהתקשורת לכבד את פרטיותה.

דיזנגוף פיגוע טרור בית חולים איכילוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד