כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הגיע הזמן שמישהו יעזור לך בבית הזה

הכירו את החברה שמוצריה מעניקים הקלה משמעותית בניקיונות החג

הגיע הזמן שמישהו יעזור לך בבית הזה
מוצרים של ר. שמאי צילום: יח"צ

ערב פסח מתקרב ובא, ואיתו גם ניקיונות חג הפסח המסורתיים. עבור רבים זוהי הזדמנות של פעם בשנה, מלבד הניקיונות מחמץ, לניקיון יסודי של כל הפינות, ו-'פרוייקטים', עליהם אנו מדלגים במהלך כל השנה. זוהי תחושת סיפוק אדירה להיכנס  לחג כשכל הבית נקי, מצוחצח ואפוף בריחות  הבישולים.
הדרך לשם אינה קלה, ועלולה להיות קשה ואף שוחקת, כאשר הימים מלאים ועמוסים בעשייה והכנות לחג.

המותג האהוב  'אחת שתים!' מבית ר. שמאי, מוכר וידוע בתחום הכלים החד פעמיים בישראל, ומתייחד במגוון רחב של כלים יוקרתיים לחג, באיכות כה גבוהה עד שכמעט ולא ניתן לזהות שמדובר בכלים חד פעמיים.

למותג, מגוון קטגוריות נוספות ושלל פתרונות מעולים לבית, בעולמות הסדר והניקיון, המקילים בצורה משמעותית בהכנות המרובות לפני החג.

בין מוצרי החברה ניתן למצוא מבחר עצום של: מגבים, מטאטים, מטליות מסוגים שונים, ספוגי פלא, צמר פלדה, סינרים חד פעמיים, כפפות, אשפתונים, ומגוון חומרי ניקיון לכל סוגי הכלים והמשטחים ועוד.

חזון חברת ר. שמאי הוא להפוך את מטלות היום-יום, לקלות ונעימות יותר, כך שאת הזמן היקר שלנו נוכל להפנות לדברים החשובים בחיים. מכאן  נגזר גם שם  המותג - 'אחת שתים!' המרמז על מטרה זו.

בחברה זיהו את הקושי והמאמץ איתו מתמודדות המשפחות לקראת חג הפסח, וייבאו במיוחד שלל אביזרים שמקילים על העבודה הקשה, במטרה להפוך את עבודת הניקיון לאפקטיבית, יעילה וקלה בהרבה, ובכך לייצר זמן פנוי גם לשאר הדברים החשובים בערב החג.

אתי גנון, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של המותג: "משימתנו היא להציע פתרונות נוחים לחיים קלים יותר לצרכינו, אנו עושים זאת בכל הקטגוריות הרלוונטיות להכנות לפני החג ובחג עצמו: מעזרי וחומרי ניקיון, דרך  מוצרים ועזרים לבישול ואפיה ועד כלים מהודרים לאירוח בליל הסדר.
כל זאת כדי לאפשר הכנות מתוך ישוב הדעת, ועל מנת לפנות  כמה שיותר זמן כדי להתרכז בחוויית החג, עם המשפחה והחברים"

שמאי ניקיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד