כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ת"ת מאור ישראל באלעד עבר למשכנו החדש • צפו

שנת הלימודים החדשה נפתחה לתלמידי ת"ת 'מאור ישראל' במבנה חדש ורחב ידיים ברחוב אבן גבירול בעיר • תיעוד

ת"ת מאור ישראל באלעד עבר למשכנו החדש • צפו

מי שעבר שבוע לפני תחילת שנת הלימודים ליד אתר הבניה לא היה מעלה בדעתו שבעוד שבוע ימים, במקום זה, ייפתח הת"ת החדש והמפואר "מאור ישראל". אך הלא יאומן קרה - ונגד השעון, שנת הלימודים נפתחה בהתרגשות רבה בקרב הורי ותלמידי הת"ת.

גם ההורים לתלמידים וותיקים שכבר ליווי ילד אחד או שניים בחייהם ביום הראשון ללימודיהם, לא וויתרו הפעם והגיעו לחלוק עם בניהם את חוויית היום הראשון לשנה"ל במתכונת החדשה של הת"ת, כאשר שפתותיהם ממלמלות תפילה. מנהל הת"ת הרב ישי יזדי מציין "כי כניסת הילדים למבנה החדש דווקא בימים אלו אשר נערכים בכל הארץ אזכרות במלאת 11 חודש להסתלקותו של הגר"ע, מסמלת את הסייעתא דשמיא למהלך".

למרות שרק שלב א' של הבניין המפואר נמסר לת"ת והצפיפות מעיקה מעט, הורי התלמידים ביקשו להודות להנהלת הת"ת ובראשם לנשיא המוסדות הגאון רבי מרדכי מלכא, על ההחלטה לפתוח את הלימודים חרף המצב, זאת כדי לא לגרום לתלמידים ביטול תורה ובפרט בחודש זה.

את ההורים והתלמידים קיבל שלט ענק המביע בשם הנהלת הת"ת והצוות החינוכי איחולים לבביים לתלמידים לשנת לימודים פוריה.

בימים הראשונים ללימודים פקדו את הת"ת שורה של מבקרים, ביניהם רבנים ועסקנים ובראשם ראש העיר ישראל פרוש סגנו צוריאל קריספל ופמלייתם, אשר התקבלו ע"ל ידי המרא דאתרא נשיא הת"ת, מנהל הת"ת וצוות המחנכים. המשלחות סיירו בכיתות ועמדו על צרכי הת"ת, התרשמו מהתכנים החינוכיים והלימודיים והביעו התפעלותם על ההתארגנות המהירה חרף הזמן הקצר.











אלעד לימוד חיידר תלמוד תרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד