י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השופט: "לא אגיע, אבל מבקש לצפות בסרט"

בעקבות פניית עורך הדין אורי קידר, המייצג את עיריית בית שמש, ובקשתו לפתוח את הדיון במאבק על בית הספר בעיר בסיור במקום, מגיב השופט: "יומני אינו מאפשר עריכת ביקור במקום" • עם זאת, הוא מבקש: "אשמח אם יומצא צילום של המקום בסרט, שבו ניתן יהיה לראות את האמור בבקשה"

צלם: יעקב לדרמן
צלם: יעקב לדרמן

סערת בית שמש: המאבק בין בית הספר החילוני השמם למחצה 'שפות ותרבויות' ומשרד החינוך, ובין עיריית בית שמש ובית הספר החרדי לבנות בסמוך, על העברת אגף לבנות החרדיות, יידון מחר (ה) בבית המשפט בפני השופט גד ארנברג.

מוקדם יותר היום ביקשו עורכי הדין מטעם העירייה מהשופט, בכדי לעמוד על הדברים מקרוב ומשום ש"טוב מראה עיניים", לקיים את הדיון במקום, ולפתוח אותו בסיור בשטח המדובר בבית הספר.

השופט השיב כי "לצערי יומני אינו מאפשר עריכת ביקור במקום לפני הדיון שכן לפניו קבועים 3 תיקים אחרים", עם זאת ציין השופט כי "אשמח אם יומצא צילום של המקום בסרט שבו ניתן יהיה לראות את הנאמר בבקשה".

גורם המעורב בנעשה מציין ל'בחדרי חרדים', כי אדרבה, לפעמים בסיור ישנם דברים שקשה לשים לב אליהם במדויק, ודווקא סרט מסודר שיכסה את כל הפרטים - עשוי להועיל לאין ערוך, ו"להמחיש את ההתנכלות המיותרת של משרד החינוך".
בית שמש בית יעקב שופט מריבה בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד