כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"ספונטני לחלוטין"

יועצו של זלנסקי על ביקור פוטין: "פושעים תמיד חוזרים לזירת הפשע"

ביקורו של הנשיא ולדימיר פוטין במריופול היה "ספונטני לחלוטין". כך אמר דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב. היועץ הנשיאותי של נשיא אוקראינה, מיכאילו פודוליאק, הגיב כי "פושע תמיד חוזר לזירת הפשע"

יועצו של זלנסקי על ביקור פוטין: "פושעים תמיד חוזרים לזירת הפשע"
פוטין במריופול צילום: באדיבות המצלם

ביקורו של פוטין במריופול "אופייני לגנב", מסרה אוקראינה. אוקראינה התייחסה לביקורו הלילי בתחילת השבוע של ולדימיר פוטין בעיר מריופול כביקור ש"מתאים גנב", כך על פי משרד ההגנה של אוקראינה.

משרד ההגנה צייץ בטוויטר כי המנהיג הרוסי בחר לבקר בשטח אוקראינה הכבוש לראשונה מאז תחילת המלחמה "בחסות הלילה", כי זה "בטוח יותר". עוד נאמר: "זה גם אומר שפוטין יכול להסתיר את הרס העיר, זה מאפשר לו להדגיש את מה שהוא רוצה להראות".

הטלוויזיה הממלכתית הרוסית הראתה תיעודים של פוטין ברחבי מריופול, פוגש תושבים ומתעדכן על מאמצי השיקום. פקיד ממשלתי אוקראיני דיבר על נחישותו לא לראות שוב את פוטין במריופול.

אולקסי ריאבצ'ין, יועצו של סגן ראש ממשלת אוקראינה, אמר ל"סקיי ניוז" כי המנהיג הרוסי ביקר בעיר הכבושה "בפעם הראשונה והאחרונה".

"הוא בא לראות ולהיפרד כי אנחנו כן מאמינים במתקפת הנגד שלנו באביב שאנחנו מסוגלים להעיף את רוסיה משטח אוקראינה", אמר. ריאבצ'ין אמר שזה "כואב לראות את המנהיג הרוסי במריופול,, אבל הוא "מנסה להיות אופטימי".

סיור הלילה של פוטין בעיר הנמל במזרח אוקראינה היה ביקורו הראשון בשטח כבוש באזור דונבאס מאז פלישתו לאוקראינה. ריאבצ'ין מתעקש ש"אף אחד לא יזכור" את האירוע. הוא הוסיף כי "מעניין שפוטין בחר לבקר בשכונה חדשה שנבנתה על ידי הצבא הרוסי בחסות החשיכה". "מצלמה לא תוכל להסתיר את ההרס העצום מאחורי הבניין באור היום", אמר. כזכור מריופול נהרסה עד היסוד כשנכבשה על ידי רוסיה בראשית ימי המלחמה.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי ולדימיר פוטין מריופול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד