כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בלילה שבין חמישי לשישי

זה מה שתרוויחו: כל מה שצריך לדעת על שעון הקיץ

השנה שעון הקיץ ייכנס בלילה שבין חמישי ה23.03.23 לשישי ה-24.03.2023, בשעה 02:00 בלילה | בשעה 02:00 יש להזיז את המחוגים שעה אחת קדימה לשעה 03:00 | שעון הקיץ יחול עד מוצ"ש, ה-29.10.2023

זה מה שתרוויחו: כל מה שצריך לדעת על שעון הקיץ
שעון יד צילום: pixabay

בהתאם לחוק קביעת הזמן, שעון הקיץ התשפ"ג - 2023 יחל בסוף השבוע הקרוב, אור ליום שישי ב' בניסן התשפ"ג, ה- 24.3.2023. בשעה 02:00 יש להזיז את המחוגים שעה אחת קדימה לשעה 03:00. שעון הקיץ יחול עד מוצ"ש, ה-29.10.2023.

באדיבות משרד הפנים

מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ מסר: "מסוף השבוע הקרוב יחל שעון הקיץ ואזרחי ישראל יהנו משעת אור נוספת. כניסתו של שעון הקיץ בלילה שבין חמישי לשישי תאפשר לכולנו לחזור מהעבודה והלימודים בשעות האור ולהתייעל אנרגטית. שינוי השעון במהלך סוף השבוע יאפשר לכולנו להתחיל את שבוע העבודה מבלי לאבד שעות שינה בלילה".

כדאי לשים לב:

כיום רוב הסמארטפונים מחליפים במעבר משעון חורף לשעון קיץ בצורה אוטומטית, אך למרות זאת – כדאי לוודא כי אכן הכפתור לכיוון אוטומטי פעיל.

שינוי השעה באנדרואיד:

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> חפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time)> בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time)> ולסיום בחרו את אזור הזמן הנכון ואז כוונו שעה קדימה. אם לא מצאתם את תפריט עדכון התאריך והשעה, חפשו "אפשרויות נוספות" בתפריט.

שינוי השעה באייפון:

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> בחרו באפשרות "כללי" (General)> מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) > כבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically)> ולסיום בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה קדימה.

 

 

שעון קיץ הזזת השעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד