י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הוטח בעוצמה בקרקע

החליק על זיתים במהלך משחק וזה סכום הפיצוי

צעיר שהחליק על זיתים במהלך משחק כדורסל בירושלים, יפוצה על ידי העירייה בכ-80 אלף שקלים | לטענת עורך דינו: עיריית ירושלים התרשלה, בין היתר בכך שתכננה והקימה מגרש ספורט בסמוך לעצי פרי נשירים

החליק על זיתים במהלך משחק וזה סכום הפיצוי
החלקה/נפילה צילום: unsplash

עיריית ירושלים תפצה מהנדס צעיר תושב העיר בן 32 בכ-80 אלף שקלים, לאחר שהחליק בעת ששיחק במגרש כדורסל בגן הפעמון, וכתוצאה מכך שבר את רגלו.

עו"ד איתמר בן עמי הגיש בשמו של הצעיר תביעה נגד עיריית ירושלים. לדבריו, המקרה אירע לפני כשנתיים וחצי בעת שהתובע שיחק להנאתו בכדורסל. על פי התביעה החליק לפתע הצעיר על זיתים שנשרו על המגרש מעצי זית סמוכים, הוטח בעוצמה בקרקע, ונחבל בכל חלקי גופו.

ממגרש הכדורסל, פונה הצעיר למרפאת 'טרם' לצורך קבלת טיפול רפואי, שם אובחן כי הוא סובל משברים בקרסולו השמאלי. הרופאים גיבסו את רגלו, והוא החל במעקב רפואי בקופת החולים.

לדברי עו"ד בן-עמי, בשל פציעתו נצרך התובע לטיפולים רבים, לרבות טיפולי פיזיותרפיה, אולם אלה לא השיבו את מצבו הבריאותי לקדמותו, והוא ממשיך לסבול מכאבים וממגבלת תנועה.

עו"ד איתמר בן עמי | צילום: יונית שילר.

לדברי עו"ד בן עמי, עיריית ירושלים התרשלה, בין היתר בכך שתכננה והקימה מגרש ספורט בסמוך לעצי פרי נשירים, שלא תוחזקו כראוי ולא כוסו ברשת למניעת נשירת פירות העצים לעבר מגרש הספורט, וכן לא ביצעה פעולות נדרשות למניעת המפגע במגרש המיועד לפעילות ספורטיבית. כמו כן, לא דאגה העירייה להציב שלטים לצד המגרש, על מנת להזהיר את המשחקים בו.

לאחרונה, הגיע עו"ד בן עמי להסכם פשרה עם עיריית ירושלים, לפיו ישולמו לתובע פיצויים של כ-78 אלף שקלים, והוא, מצדו, ימשוך את התביעה. בית משפט השלום בירושלים אישר את ההסכם ונתן לו תוקף של פסק דין.

תשלום פיצויים תביעת פיצויים החלקה זיתים עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד