כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קריסת העגורן באשקלון

יותר משבוע: נמשכים החיפושים אחר הנעדר באסון

למעלה משבוע חלף מאז אסון קריסת עגורן של חברת החשמל אל תוך ימה של אשקלון נמשכים החיפושים אחר מפעיל העגורן ניר דקל, אב לשלושה שעדיין נעדר מתחת למים | בחברת החשמל בה עבד מעדכנים כי החיפושים נמשכים כל העת בכל האמצעים בתקווה להביא לסיום סבלה וכאבה של המשפחה 

יותר משבוע: נמשכים החיפושים אחר הנעדר באסון
החיפושים/ניר דקל צילום: חברת החשמל/באדיבות המשפחה

שבוע אחרי אסון קריסת העגורן של חברת החשמל שמוצב בסמוך למסוע הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, על קו המים, נמשכים החיפושים אחר מפעיל העגורן ניר דקל בן ה-54 שקרס אל תוך המים ועקבותיו נעלמו.

בחברת החשמל מעדכנים כי נמשכים החיפושים בים, באוויר וביבשה, בסיוע צוותי חברת החשמל, כלל גופי הביטחון וההצלה ומתנדבים בהובלת משטרת ישראל. מתנדבים בעלי רחפנים, סירות, סוסים, ג'יפים והולכי רגל, כולם שותפים במסע החיפושים.

עוד נמסר כי משפחת דקל וחברת החשמל, מבקשים מהציבור לקחת חלק בחיפושים לאורך חופי הארץ שמא גופתו תיפלט למים. "חברת החשמל לא חוסכת במשאבים ומפעילה מערך מתוגבר לטובת האיתור כשצוותים מקצועיים של חברת החשמל, בשיתוף פעולה צמוד עם כל הגורמים המוסמכים לרבות כוחות הביטחון וההצלה, פועלים להבטחת העגורן המערבי, כך שיתאפשר לערוך חיפושים באזור העגורן המזרחי שקרס למים".

ניר דקל. (באדיבות משפחתו)

"עובדי חברת החשמל ואגף הרווחה ממשיכים לפקוד את ביתו של דקל והם מעדכנים באופן שוטף את המשפחה בכל דבר ועניין שנוגע למאמצי החיפוש והאיתור". נמסר מחברת החשמל.

כזכור בערבו של יום שני שעבר ה-13.3.2023 בעקבות רוחות חזקות, קרס בשעות הערב המאוחרות עגורן שמוצב בסמוך למסוע הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, על קו המים. המשטרה מסרה כי על העגורן שקרס היו שני בני אדם שנפלו למים, ואחד מהם חולץ. הגבר שחולץ מהמים לאחר שנפל מהעגורן, בן 53, פונה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון כשמצבו מוגדר בינוני.

שניים נוספים הוגדרו נעדרים מתחת למים נפתלי אדרי בן ה-66 מאשדוד וניר דקל בן ה-54 מהיישוב אור הנר, נשוי ואב לשלושה. גופתו של אדרי נפלטה לחוף אשדוד ביום רביעי, יממה וחצי לאחר אסון הקריסה. בקרב בני המשפחה והחברים של דקל מבינים שהוא לא שרד את האסון ומצפים לגופה כדי לסיים את חוסר הוודאות, הסבל והכאב.

עגורן קרס אשקלון איתור נעדר חברת החשמל ניר דקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד