כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מנסים להרגיע

החשש מהסלמה: משרד החוץ תדרך שגרירים זרים

מנכ"ל משרד החוץ בשיחה עם שגרירים זרים, הבהיר שישראל מחויבת לשמירה על הסטטוס קוו, חופש הפולחן לכל ומניעת כל הסלמה, יחד עם שמירת הזכות של ישראל להגנה על אזרחיה

 החשש מהסלמה: משרד החוץ תדרך שגרירים זרים
מנכ"ל משרד החוץ צילום: הילה רביבו משרד החוץ

משרד החוץ קיים אתמול (ב') בירושלים מפגש עם עשרות שגרירים זרים ודיפלומטים המשרתים בישראל לקראת תקופת הרמאדן והחשש מהסלמה נוספת באזור.

מנכ"ל משרד רונן לוי (מעוז) הדגיש בפני הנציגים הזרים כי ישראל מעוניינת ברגיעה בשטח ופועלת רבות לצורך כך. עוד צוין כי ישראל מחויבת לשמירה על הסטטוס קוו, חופש הפולחן לכל ומניעת כל הסלמה, יחד עם שמירת הזכות של ישראל להגנה על אזרחיה.

רונן לוי (מעוז) מנכ"ל משרד החוץ: "אנו מודעים לקשיים והאתגרים הרבים העומדים בפנינו. כיום נדרש מאמץ גדול מכולנו על מנת לחזק ולייצב את הזירה הפלסטינית. ערב הרמדאן, פסח וחג הפסחא הקרובים, אני שולח מסר של שלום לכל שכנינו וקורא לקהילה הבינלאומית לתמוך ביציבות ושגשוג באזורנו".

בין היתר, קיבלו הדיפלומטים הזרים סקירה מקיפה על היערכות ישראל ומשרד החוץ לקראת חגי האביב מפי ראש אגף מזרח תיכון, עודד יוסף ומפי ראש האגף לדיפלומטיה ציבורית, עמנואל נחשון.

בכירי המשרד ציינו בפני הנציגים הזרים את החשש מההסלמה בשטח והתגברות מתחילת השנה של פעילות הטרור הפלסטינית, יחד עם הגברת ההסתה לאלימות ביהודה ושומרון. בפני השגרירים הודגשו מהלכי ישראל לטובת רגיעה, בראשם, המפגשים האחרונים בעקבה ובשארם א שייח'.

משרד החוץ הסלמה רמדאן שגרירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד