כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

יודיקל מבית "כצט" - תוסף יוד בטיפות המאפשרות מינון הדרגתי ומותאם אישית, בכשרות בד"ץ העדה החרדית

במהלך חודש מרץ חברת "כצט" מחלקים את תוסף היוד "יודיקל" בחינם בכל סניפי סופר פארם (עד לתאריך ט' בניסן)

יודיקל מבית "כצט" - תוסף יוד בטיפות המאפשרות מינון הדרגתי ומותאם אישית, בכשרות בד"ץ העדה החרדית
יודיקל צילום: כצט

היוד הוא מינרל ההכרחי לתפקוד תקין באוכלוסייה בכלל ובנשים וילדים בפרט. מחקרים מראים כי עבור נשים בגיל הפוריות, ונשים לפני ואחרי לידה, יש חשיבות יתרה בצריכה מספקת של יוד שכן היוד הוא בעל השפעה על נשים במצבים אלה, ועל התפתחות העובר. מחסור ביוד בתקופת טרום הלידה נמצא כגורם לסכנות מהותיות בלידה ולאחריה, מומים מולדים ועוד. חשיבות היוד כה רבה עד כי משרד הבריאות ממליץ על תיסוף של יוד עוד בטרם תקופת טרום הלידה. ארגון המיילדות והגניקולוגיה (המייצג את רופאי הנשים בישראל)  מציין את  היוד כתוסף תזונה הכרחי לנשים בכלל ולנשים בתקופת טרום לידה במיוחד, לצד ברזל, חומצה פולית, ויטמין D ואומגה 3. בנייר העמדה של הארגון נכתב כי "צריכה מספקת של יוד בתקופת טרום הלידה חיונית לייצור הורמוני התריס ולתפקוד בלוטת התריס של האם והעובר".

במהלך חודש מרץ חברת כצט יוצאת בקמפיין הסברתי להגברת המודעות לחשיבות צריכת כמו מספקת של יוד לנשים בגיל הפוריות. במסגרת זאת יכולות נשים להתנסות ללא עלות בתוסף היוד "יודיקל" של חברת כצט בסניפי סופר-פארם, המאפשר מינון הדרגתי ומותאם אישית של כמות היוד – היחידי בשוק. כדי לקבל בקבוק "יודיקל" ללא עלות יש להשתמש בקוד קופון אותו ניתן להשיג אצל רופא הנשים, באתר של המוצר יודיקל (yodikal.co.il) או בעמוד הפייסבוק/אינסטגרם של כצט. מי שמעוניינת לקבל יודיקל באמצעות אתר האינטרנט של סופר פארם יש להקליד את הקוד yodikal23. בתוקף עד ט' בניסן, 31.3.

אודות כצט

חברת כצט נוסדה בשנת 1921. החברה מספקת למטופלים ולצוותים הרפואיים בישראל מגוון רחב של תכשירים רפואיים חדשניים ואיכותיים לשיפור איכות חיי המטופלים. חלק מהתרופות אותן משווקת החברה, מקורן בחברות רב לאומיות וחלקן מיוצרות במפעל כצט שבקרית מלאכי, כחלק מפיתוח עצמי או על פי הסכמי ידע. כל המוצרים עומדים באישורים ובתקנים המחמירים ביותר בישראל ובעולם.

במהלך כל שנות פועלה התקיימה כצט במקביל לשינויים הרבים שחלו במזרח התיכון ובישראל והצליחה לעמוד בכל האתגרים הסביבתיים. למרות הקשיים הצליחה כצט, לאורך השנים, להיות פורצת דרך וחלוצה בתחומה, להגיע להישגים כלכליים ולשיתופי פעולה עם חברות רב-לאומיות ולהפוך לחברה מובילה בישראל בשלושת התחומים בהם היא עוסקת: בריאות, חקלאות ווטרינריה.

כצט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד