כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התרחבות בעולם התורה

ישיבת הקיבוץ החדשה שתיפתח בזמן קיץ

עם סיום זמן החורף בהיכלי הישיבות תיפתח בזמן קיץ ישיבת קיבוץ חדשה שתישא השם 'היכל שמואל'. כל הפרטים על צוות הישיבה החדשה שכבר זוכה להיחשב כאחת הישיבות החשובות והטובות בעולם התורה

ישיבת הקיבוץ החדשה שתיפתח בזמן קיץ
בניין ישיבת היכל שמואל בביתר צילום: באדיבות המצלם

בזמן קיץ הקרוב מתעדת להיפתח ישיבת קיבוץ חדשה, שתישא את השם 'היכל שמואל' על שמו של מרן הגאון רבי שמואל רוזובסקי זצ"ל ראש ישיבת פוניבז'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הקיבוץ, שרק בשבועות האחרונים יצא לדרך, צבר תאוצה בקרב עולם הישיבות והפך לשיחת היום כאשר קבוצות של בחורים מהישיבות בשורה הראשונה כבר נרשמו אליה לזמן קיץ.

מי שפותח את הישיבה הוא הגר"י קורלנדסקי ראש רשת הכוללים "קרן הכוללים" בהם לומדים כ-800 אברכים כ"י כשבראשות הקיבוץ יעמוד הגאון רבי חיים פרץ ברמן ראש ישיבת פוניבז' שיגיע למסור שיעורים במקום. יחד עמו יכהן הגאון רבי מאיר פלאי מראשי ישיבת 'נחלת בנימין' במודיעין עילית ונכדו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. בנוסף ימונה גם הגרי"ש פינס מרבני הקיבוץ בבית מאיר ולפני כן ר"מ בחברון גאולה, לאחד מרבני הישיבה.

הישיבה שתפתח כאמור בזמן קיץ הקרוב, תשכון לעת עתה בקמפוס מפואר ברחוב מפעל הש"ס בביתר שם שכרה הישיבה בניין לשכן את הבחורים עד למעבר למבנה קבע בקרוב.

מספר הבחורים שצפוי להיות בפתיחת הישיבה עומד כרגע על כ-60 בחורים ואף צפוי לגדול כשהקבוצות הגדולות שמגיעים לקיבוץ הם מישיבות פוניבז', חברון ותפרח ועוד.

'בחדרי חרדים' ימשיך לסקר עד פתיחת זמן קיץ את ההתפתחות בעולם התורה. 

ישיבה חדשה ביתר עילית הרב חיים פרץ ברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד