כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סירב להרכיב את משקפיו

תחיית המתים ממש: האברך שהתמוטט התעורר

האברך החשוב הרב יוסף בן שושנה חיה מחשובי האברכים בכולל בית הלל וחתן ראש ישיבת סלבודקה התמוטט ועבר החייאה. היום שב בחסדי שמים שב להכרה. הסיפור המלא 

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

רבים נשאו תפילה ביממה האחרונה לרפואת האברך הרה"ג ר' יוסף בן שושנה חיה (כהן) לרפואה שלמה, מחשובי האברכים בכולל בית הלל בבני ברק, חתנו של ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי יצחק שוורץ ונכדו של הגאון רבי מרדכי כהן זצ"ל מראשי ישיבת סלבודקה, שהתמוטט אתמול באופן פתאומי והיום שב להכרה מלאה והוא נמצא בשלבי החלמה.

אתמול בשעות הבוקר למד ר' יוסף עם גיסו בביתו כאשר לפתע הוא התמוטט, כונני מד"א והצלה שהוזעקו למקום זיהו כי מדובר בדום לב והחלו בהחייאה ממושכת, למרות שבתחילה היה נראה כי המצב אבוד הם הצליחו בניסים לייצב את מצבו ולהעבירו במהירות לבית החולים.

ידידיו ומכריו הרבים של ר' יוסף שהינו מחשובי האברכים בכולל בית הלל ומפארי קהילת חניכי הישיבות בפרדס כץ התאספו לתפילות רבים כאשר אמש נערכה בקהילה תפילת רבים בהשתתפות מאות מבני הקהילה ותושבי האיזור כאשר רב הקהילה הג"ר יעקב וינפלד נשא דברי כיבושין, כמו כן בישיבת סלבודקה בה מכהן חמיו כראש ישיבה נערכה תפילה לרפואתו.

בניגוד לכל הציפיות כאשר העירו אותו הבוקר מההרדמה הוא שב להכרה מלאה ותקשר עם סובביו, אנקדוטה מעניינת נרשמה כאשר אשתו שאלה אותו אם הוא חפץ לקבל את משקפיו אך הוא סירב עקב כך שלא רוצה לראות מראות אסורות בבית החולים.

היום לאחר ההחלמה הגיע לבית החולים הגר"י וינפלד בכדי לבקרו, וכן אנשי מד"א שטיפלו בו והגדירו זאת כתחיית המתים של ממש.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל להחלמתו המהירה והסופית של ר' יוסף בן שושנה חיה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תחיית המתים ישיבת סלבודקה בית הלל דום לב החייאה מוצלחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד