י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יוזמה מבורכת

משרד הרווחה יארח בפסח אזרחים ותיקים עריריים

משרד הרווחה מזמין אזרחים ותיקים ללא עורף משפחתי להתארח בבתי האבות שתחת אחריותו ותיקים במהלך הפסח. האורחים ייהנו מלינה בבתי האבות לתקופה של עד 9 ימים במהלך תקופת החג, ללא עלות ובמימון מלא של המשרד

משרד הרווחה יארח בפסח אזרחים ותיקים עריריים
קשישים בסין. אילוסטרציה צילום: unsplash

לרגל חג הפסח, משרד הרווחה והביטחון החברתי מזמין אזרחים ותיקים ללא עורף משפחתי להתארח בבית האבות במהלך תקופת החג.

בשנים האחרונות אירחו בתי האבות של המשרד מאות אזרחים ותיקים בעשרות בתי אבות ברחבי הארץ.

במשרד אומרים כי, היוזמה נועדה להתמודד עם אתגר הבדידות של אזרחים ותיקים אשר מחריף במהלך תקופת החגים ולהציע להם להעביר את החג בנעימים בחברת דיירי בתי האבות וצוותי העובדים. התכנית מאפשרת לאזרחים הוותיקים ליהנות מארוחת חג ומפעילות פנאי ותרבות במהלך כל החג בבתי האבות שנמצאים בהתקשרות עם המשרד. 

האירוח השנה הוא למשך 9 ימים והוא במימון מלא וללא השתתפות עצמית של האורחים. כמו כן, יממן המשרד גם הסעות מבית האזרחים הוותיקים לבתי האבות ובחזרה. התכנית מיועדת לכלל האזרחים הוותיקים שזקוקים לה, ללא קשר לדתם.

שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי אמר: "רווחתם ושלומם של האזרחים הוותיקים היא מטרה מרכזית של משרד הרווחה ויוזמות ברוכות מעין אלו הן הביטוי לכך. לא נחסוך במאמצים ובמשאבים על מנת לדאוג לכך שלכל אזרח ותיק במדינת ישראל יהיה שולחן חג חגיגי שבו הוא מתארח. היוזמה המבורכת של מינהל אזרחים ותיקים במשרד מבטאת את הערבות ההדדית שמאפיינת את העם שלנו".  

מ"מ מנכ"ל משרד הרווחה והביטחון החברתי, ינון אהרוני אמר: "משרד הרווחה דואג לאזרחים הוותיקים בכל ימות השנה ובתקופת החגים במיוחד. אנחנו יודעים שתחושת בדידות שממנה סובלים אזרחים ותיקים רבים, מתגברת עוד יותר במהלך החגים ועל כן אנו מקיימים את היוזמה הזאת כבר שנה חמישית. אנשי המקצוע במשרד הרווחה והביטחון החברתי עושים שימוש חכם בכל המשאבים שעומדים לרשותנו בכדי לוודא שאף אזרח ותיק לא ייוותר בגפו במהלך החג".

משרד הרווחה משרד הביטחון יעקב מרגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד