כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תבע את המשטרה

יהודי זכה ב-750 אלף דולר לאחר ששוטרים ציירו צלב קרס במכוניתו

עיר בקליפורניה תשלם 750 אלף דולר ליהודי שתבע שוטרים כי ציירו צלב קרס במכוניתו. קיילי סוויין הגיש תביעה נגד עיריית טורנס לאחר שמכוניתו נתפסה על ידי השוטרים במהלך מעצר וחזרה מושחתת עם צלבי קרס

יהודי זכה ב-750 אלף דולר לאחר ששוטרים ציירו צלב קרס במכוניתו
ניידת משטרה: אילוסטרציה צילום: משרד השריף של אוקלהומה

עיר בקליפורניה הגיעה להסדר של תשלום 750,000 דולר לגבר יהודי שהאשים את המשטרה המקומית בריסוס צלב קרס במכוניתו. קיילי סוויין הגיש תביעה נגד עיריית טורנס, דרומית-מערבית ללוס אנג'לס, בשנת 2022 לאחר שמכוניתו הוחרמה על ידי משטרת טורנס והושחתה.

המכונית נגררה כשסוויין נעצר בחשד לגניבת דואר, כך דיווח ה'וושינגטון פוסט'. כשסוויין אסף את המכונית יומיים לאחר מכן הוא מצא את המושבים מכוסים בדגנים ואבקת חלבון, ועל מושב אחורי מישהו צייר צלב קרס בצבע לבן.

לאחר שהפרקליטות של מחוז לוס אנג'לס האשימה את כריסטופר טומסיק וקודי וולדין - שני השוטרים שעצרו את סוויין בקשר עם הוונדליזם, סוויין תבע את עיריית טורנס בטענה שמחלקת המשטרה של העיר ניסתה להסתיר את מעשיהם של וולדין וטומסיץ'.

שני השוטרים פוטרו במרץ 2020, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה המקומי KABC. החקירה של התובע המחוזי העלתה סדרה של הודעות טקסט גזעניות שנשלחו בין שוטרי משטרת טורנס הנוכחיים ובין המתגייסים החדשים, כך דיווח הלוס אנג'לס טיימס.

השוטרים התבדחו על "התזת גז" של יהודים ושיתפו תמונה של כמה גברים שחורים שעברו לינץ'. טומסיק וולדין ממתינים למשפט. עורך דין המייצג את וולדין אמר ל'וושינגטון פוסט' כי עיריית טורנס "וויתרה" על התיק מ"סיבות פוליטיות". עורך הדין, טום יו, אמר שאין ראיות בתביעה של סוויין על עשיית עוולה של וולדין.

אנטישמיות אנטישמיות בארה"ב צלב קרס סן פרנסיסקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד