י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סידורים לגבי הופעתו בביהמ"ש

מסתמן: הנשיא לשעבר טראמפ לא יועמד השבוע לדין

כתב אישום נגד הנשיא לשעבר טראמפ יוגש כנראה היום. השירות החשאי מתכנן את הופעתו בבית המשפט בניו יורק בשבוע הבא. מקור שמכיר את ההליכים אמר: "לא יהיה משפט השבוע". משרד התובע יפנה לשירות החשאי כדי לעשות סידורים לגבי הופעתו בבית המשפט

מסתמן: הנשיא לשעבר טראמפ לא יועמד השבוע לדין
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ככל הנראה יוגש היום כתב אישום, אך הוא לא יופיע בפני שופט בניו יורק עד השבוע הבא, כך דיווח ה'דיילי מייל'. "לא תהיה העמדה לדין השבוע", אמר מקור המכיר את ההליכים. הנשיא לשעבר, השוהה כעת בפלורידה, צפוי להיות מואשם רשמית היום, ולאחר מכן משרד התובע המחוזי של מנהטן יפנה לטראמפ ולשירות החשאי שלו כדי לערוך סידורים לגבי הגעתו לבית המשפט.

טראמפ יטוס לניו יורק, שם הוא יועמד לדין, תילקח ממנו טביעת אצבע ויצטלם כמו שאר החשודים לארכיון המשטרה. גורמים רשמיים בעיר ניו יורק ובוושינגטון הבירה מתכוננים לתסיסה והפגנות אפשריות בעקבות קריאתו של הנשיא לשעבר לתומכיו "להפגין, להפגין, להפגין" בתגובה לכתב אישום שיגיש התובע המחוזי במנהטן, אלווין בראג, בשל תשלומים ששולמו כדי להשתיק שערוריה.

משטרת וושינגטון נערכת גם היא להפגנות, אך משטרת הקפיטול של ארה"ב "איננה מכירה כרגע איומים ישירים על הקפיטול האמריקאי". משטרת ניו יורק היא מחלקת המשטרה הגדולה ביותר במדינה, עם כ-36,000 שוטרים ו-19,000 עובדים אזרחיים. כל 36,000 השוטרים צפויים להיות במדים ובכוננות.

 

 

דונלד טראמפ משטרת ניו יורק מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד