כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שני תושבי מזרח י-ם נעצרו: פרסמו סרטוני איומים ועידוד אלימות

שני חשודים נעצרו הלילה לאחר שפרסמו סרטוני איומים ועידוד אלימות וטרור ברשת החברתית "טיקטוק". מחוז ירושלים של המשטרה הגביר את הניטור הרשתי של תכני הסתה ואלימות ברשת לקראת ובמהלך חודש הרמדאן באמצעות חמ"ל התודעה שפועל במחוז ירושלים

שני תושבי מזרח י-ם נעצרו: פרסמו סרטוני איומים ועידוד אלימות
אפליקציית TikTok צילום: unsplash

במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל בפרסומי אלימות והסתה באמצעות סרטונים ותכנים שונים ברשתות החברתיות השונות, נעצרו במהלך הלילה שני חשודים בחשד שפרסמו סרטונים בעלי תוכן המעודד אלימות ואיומים ברשת החברתית.

בעקבות ניטור סרטונים ובהם תוכנים שפורסמו ברשת, בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם במחוז ירושלים, איתרו את החשודים במעשה המתועדים בסרטונים שהופצו כשהם מהללים שהידים, מסיתים לפיגועים ומתבטאים: "בשביל אלוהים אנחנו נחיה ונמות עד השחרור, איזה כיף לאמא של שהיד" ועוד.

שני החשודים (22,17, תושבי מזרח ירושלים) שנעצרו על ידי בלשי יל"פ מרחב קדם, הועברו לחקירה במפקדת החקירות של מחוז ירושלים שהוקמה לקראת חודש הרמדאן.

משטרת מחוז ירושלים נמסר: נמשיך כל העת בפעילות הכוללת ניטור פרסומים חריגים ותרגומה לפעילות מבצעית נגד חשודים המפרסמים איומים או דברי הסתה לאלימות וטרור, זאת כחלק ממדיניות נחושה ובלתי מתפשרת של מפקד מחוז ירושלים תוך הכוונת כלל היחידות, האמצעים והיכולות לתכלית זו.

טיק טוק הסתה לטרור הסתה משטרת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד