כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
וָאֹמַר לָךְ בְּדָמַיִךְ חֲיִי

נתרפאה המשפחה: הרב פאלי חוגג את שמחת הברית לבנו | תיעוד

אחרי שאיבד את שני בניו בפיגוע הרצחני בירושלים - הרב אברהם נח פאלי חוגג הבוקר את שמחת הברית לבנו שנולד בשעטו"מ. מדובר בשמחה גדולה בתוך העצב הנורא שפקד את העולם היהודי כולו לאחר הירצחם של שני האחים הקדו' יעקב ישראל ואשר מנחם הי"ד שלא טעמו טעם חטא

נתרפאה המשפחה: הרב פאלי חוגג את שמחת הברית לבנו | תיעוד
הרב פאלי בברית לבנו צילום: באדיבות המצלם

אחרי שאיבד את שני בניו בפיגוע הרצחני בירושלים - הרב אברהם נח בן יהודית פאלי ורעייתו מרת דבורה שתחי' הכניסו את בנם בברית. המשגיח רבי דן סגל שימש סנדק.

שמחת הברית המרגשת התקיים באולמי 'בית ישראל' בירושלים, במעמד בני המשפחה, רבנים ואישי ציבור. האבא, הרב פאלי אמר את הפסוקים והברכות בדמעות כשהוא יושב על כסא גלגלים. אלפים הגיעו להשתתף בברית המרגשת, כאשר החל מהשעה 10 בבוקר הגיעו לברך במזל טוב את האב הנרגש, לקראת השעה 11 נכנס המשגיח רבי דן סגל לאולם והברית החלה.

שמו של הרך הנולד: יהונתן רפאל. לבקשת האב המשגיח רבי דן סגל הגיע במיוחד לשמש סנדק בברית, רגעים מרגשים במיוחד היו כאשר המשגיח קרא את י"ג מידות בבכיות נוראיות וכל הקהל עמו.

כזכור, הרב אברהם נח בן יהודית פאלי ורעייתו דבורה פאלי שתחי' חבקו לפני שבוע בן בשעה טובה ומוצלחת, חודש אחרי הירצחם של ילדיהם אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי הי"ד בפיגוע בצומת רמות.

הרב אברהם נח פאלי שרק בשבוע שעבר שוחרר לשיקום בירך לאחר ששוחרר בהתרגשות גדולה מאוד ברכת "הטוב והמטיב".

מדובר בשמחה גדולה בתוך העצב הנורא שפקד את העולם היהודי כולו לאחר הירצחם של האחים הקדושים שלא טעמו טעם חטא, פיגוע שאירוע בערב שבת יתרו שתפס את העולם היהודי בדברי אמונה וחיזוק שהשמיעו בני המשפחה.

השמחה היא כאמור גדולה כפי שכתוב שאם נולד בן זכר זה סימן טוב למשפחה, וכמו שאמרו חז"ל בירושלמי מועד קטן שבמשך כל שנת האבל מידת הדין מתוחה כנגד אותה משפחה. ואם נולד בן זכר באותה משפחה, נתרפאה כל המשפחה.

 

 

דבורה פאלי הרב אברהם נח פאלי אשר מנחם פאלי יעקב ישראל פאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד