כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
יום המסוגל

היום: שליחי קופת העיר יפקדו את קברי הצדיקים שנודעו כמסוגלים לפרנסה

היום, ערב ראש חודש ניסן, היום שהשל"ה הקדוש מגדיר כיום המסוגל לפרנסה, יעתירו שליחי קופת העיר עבור התורמים, שיזכו לפרנסה בשפע • בטבריה, בדרך למירון ובעיר ראדומסק שבפולין הרחוקה – השליחים ישפכו דמעות כמים בתפילה עבור התורמים

היום: שליחי קופת העיר יפקדו את קברי הצדיקים שנודעו כמסוגלים לפרנסה
ציון ר' מאיר בעל הנס צילום: David Cohen/Flash90

חג הפסח קרב ובא, ואתו ההוצאות הכבירות המתלוות אליו, הארנקים מתדלדלים במהירות וחשבונות הבנק הולכים ומצטמקים.

זה הזמן לעשות מעשה! רבינו הקדוש בעל השל"ה, כותב בספרו שיום זה, ערב ראש חודש ניסן הוא יום המסוגל לישועה, ולכן מי שעיניו בראשו יתפלל ביום זה וירבה בתפילה שיזכה לפרנסה בשפע, כדי שיוכלו הוא ובני ביתו לעבוד את ה' יתברך מתוך שמחה והרחבת הדעת, בלי שום מחסור כלל.

לפרנסה בשפע הקליקו כאן>>>

לכבוד היום הגדול הזה, יוצאת 'קופת העיר' במבצע מיוחד במסגרתו היא מאפשרת לתורמים לזכות לכך שאברכים תלמידי חכמים, יראים ושלמים, שליחי 'קופת העיר' יתפללו עבורם ויזכירו את שמותיהם בפרטות, שם אחר שם, בקברי הצדיקים אשר נודעו והתפרסמו ככאלו שבהם יש כח מיוחד לתפילה על הפרנסה.

מדובר במסורות שהשתרשו בעם ישראל במשך דורות רבים, ויסודתם בהררי קודש, המייחסים למקומות תפילה אלו, סגולה מיוחדת לפרנסה ברווח ובכבוד.

במסגרת זו יגיעו שלוחי 'קופת העיר' לתפילה על ציונו הקדוש של רבי מאיר בעל הנס, וכן לציונו הקדוש של התנא הקדוש רבי יהודה בר עילאי. שליחי 'קופת העיר' יעתירו בתפילה מיוחדת גם על ציונו של רבינו השל"ה הקדוש, אשר הוא זה שגילה את הסוד המיוחד בטמון ביום זה של ערב ראש חודש ניסן, כיום המסוגל לפרנסה בשפע באופן מיוחד.

בנוסף יעתירו שליחי 'קופת העיר' בתפילה נרגשת גם על צינו של הצדיק הפלאי רבי שלמה הכהן מרדומסק, בעל ה'תפארת שלמה', אשר נודע כמי שהשפיע פרנסה בשפע לכל סובביו, ומספרים שבתקופה בה חי בראדומסק, היו צריכים תושבי העיר לחפש שליח שייצא ביום הפורים אל מחוץ לעיר כדי לאתר אביונים לתת להם את ה'מתנות לאביונים' משום שבראדומסק היו כולם מבוססים מבחינה כלכלית הודות לתפילותיו הטהורות של בעל ה'תפארת שלמה' זיע"א.

נראה שאין ספק שהצירוף של שלושת הסגולות הנפלאות, הסגולה של ערב ראש חודש ניסן יחד עם הסגולה של התפילה על קברי הצדיקים שנודעו במקומות המסוגלים לפרנסה באופן מיוחד, ומעל לכל הסגולה האדירה הטמונה במצוות הצדקה – בוודאי יפעל ישועה במרומים, והתורמים ששמותיהם יוזכרו בתפילות אלו, יזכו בעזרת ה' לשפע פרנסה והצלחה בכל העניינים.

לפרנסה בשפע הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד