כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ירצה מאסר עולם

נדחה ערעורו של המחבל שרצח את אברהם חסנו הי"ד

בית המשפט הצבאי לערעורים דחה את ערעורו של המחבל שרצח את אברהם חסנו הי"ד בפיגוע הדריסה לפני כ-8 שנים סמוך לחברון. בימ"ש הותיר את הרשעתו ואת עונש מאסר העולם שהוטל על המחבל על כנם. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו "מסר חשוב על כך שגם מחבלים מנצלי הזדמנויות לפגוע ולרצוח יהודים ייענשו בחומרה"

נדחה ערעורו של המחבל שרצח את אברהם חסנו הי"ד

בית המשפט הצבאי לערעורים דחה אתמול (שלישי) אחה"צ את ערעורו של המחבל סחבאן ואאל מחמוד אלטיטי אשר רצח את אברהם חסנו הי"ד בפיגוע הדריסה לפני כ-8 שנים סמוך לחברון. בימ"ש לערעורים דחה את ערעור המחבל והותיר את הרשעתו ואת עונש מאסר העולם שהוטל על המחבל על כנם.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מייצג את משפחת חסנו מסר "הגיעה לסיומה דרך ארוכה ומטלטלת לעשיית צדק ושפיטת המחבל הארור בגין מעשה רצח נפשע של הקדוש אברהם חסנו הי"ד. אנו מברכים על פסיקת בית המשפט הצבאי בערכאה קמא בנשיאות השופט צבי היילברון ובית המשפט בערכאת הערעור בראשות השופט יאיר תירוש אשר קבעו פה אחד כי המחבל הארור ביצע רצח מזעזע בעת שדרס את אברהם באמצעות משאית וגרר אותו תחת גלגליו מעל 30 מטר. יש בפסיקה מסר חשוב על כך שגם מחבלים מנצלי הזדמנויות לפגוע ולרצוח יהודים ייענשו בחומרה", מסר בלייכר.

אברהם חסנו הי"ד נרצח לפני כ-8 שנים בדרום הר חברון. חסנו הותקף באבנים סמוך לצומת אל פאוור, ויצא מרכבו כדי לנסות להימלט מההתקפה. אז דרס אותו המחבל אלטיטי במשאית בה נהג, ונמלט מהמקום. בתחילה הואשם אלטיטי בהריגה בלבד, אולם בעקבות מחאה חריפה של בני משפחת חסנו הוחמר האישום להריגה בכוונה תחילה, עבירה המקבילה לרצח בה הוא הורשע בסוף ההליך.

נזכיר כי באופן תקדימי קיבל בימ"ש הצבאי ביהודה, את תחשיב הנזק שהוגש בידי עו"ד חיים בלייכר, ומלבד מאסר העולם שהוטל על המחבל, השית בימ"ש על המחבל פיצוי כספי של 1,800,000 ש"ח לשלם למשפחתו של חסנו.

ארגון חוננו אברהם חסנו טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד