כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שמחה פורצת גבולות

הרב פאלי פרץ בבכי: "השם נתן, השם לקח. זכינו לרפואה" | תיעוד

תיעודים מרגשים מסעודת הברית לתינוק יהונתן רפאל פאלי בנם של הרב אברהם נח ודבורה פאלי ששיכלו את בניהם בפיגוע בתחנה ברמות. אבי הבן שנפצע קשה בפיגוע, נשא דברים מרגשים וסיפר על השם שנתנו לבנם שנולד אחרי הפיגוע | "התמיכה שאני מקבל היא הרפואה הכי גדולה"

הרב פאלי פרץ בבכי: "השם נתן, השם לקח. זכינו לרפואה" | תיעוד
הרב פאלי בברית צילום: באדיבות המצלם

בשמחת הברית לילד יהונתן רפאל פאלי, בנם של ההורים השכולים הרב אברהם נח ודבורה פאלי שנערכה היום (רביעי) באולמי 'בית ישראל' בירושלים, השתתפו המונים. המשגיח רבי דן סגל שימש סנדק, ואבי הבן נשא דברים מרגשים.

"אנחנו נמצאים בתקופה כזאת, רואים הכול, כל צעד ושעל, כל רגע ורגע, שהקדוש ברוך הוא עושה איתנו סייעתא דשמיא גדולה, זכינו שמתוך כל מה שקרה היה יתגדל ויתקדש שמיה רבא. קידוש השם גדול בעולם, הקדוש ברוך הוא נתן כוחות מיוחדים, להתמודד, ונותן עוד ועוד כוחות. עכשיו נתן לנו שמחה גדולה: נתרפאה כל המשפחה זכינו ללידת בננו, יהונתן רפאל. השם נתן השם לקח, זכינו לרפואה הגדולה (כאן פרץ האב בבכי) הקדוש ברוך הוא נותן כוח, ייתן לנו מתוך שמחה, גם לאשתי הצדקנית, בריאות והרבה נחת.

"בהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחה המסורה שסייעה לי 24 שעות, מאז תחילת מה שקרה, דואגים לי לכל מה שאפשר במסירות בלתי נתפסת, גם להודות לשאר האנשים חברי הכולל שהם כל כך מסורים, כל זה נותן כוחות מאוד מחזק. אמר לי רופא שהתמיכה שאני מקבל זו הרפואה הכי גדולה, גם התפילות שעשו בשבילי, החיזוקים שעשו בשבילי, הקדוש ברוך הוא ישלם לכולם רק טוב שלא ידעו צער, אני רוצה להודות בהזדמנות זו לחיים אריה קינסבורג, שדאג לכל מה שצריך לברית".

"דאגו שיהיה לי הכי נוח והכי טוב", סיפר האב בהתרגשות, "הכול במסירות, הקדוש ברוך הוא ישלם להם כגמולם הטוב, במיוחד המנהל פרופ' יורם ווייס, הוא דאג לי בצורה הטובה ביותר, הקדוש ברוך הוא ישלם לו, שיהיה לו ברכה והצלחה וסייעתא דשמיא לעזור לעם ישראל. מזל טוב".

דבורה פאלי יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי הרב אברהם נח פאלי ברית מילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד