א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נקבעו המזוזות בסניפים החדשים של רשת 'גוד מרקט' בבני ברק ובירושלים

את המזוזה בסניף כיכר אדלר בני ברק קבע המרא דאתרא הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא שליט"א, את המזוזה בסניף מאה שערים קבע הגאון רבי לייבל וויס שליט"א יו"ר רבני ועד הכשרות של 'העדה החרדית'. הרבנים שיבחו את הרשת על הבאת מוצרים בכשרויות המהודרות ביותר קרוב לבית שיאפשרו לרכוש מוצרים איכותיים כבר לקראת פסח הבעל"ט

נקבעו המזוזות בסניפים החדשים של  רשת 'גוד מרקט' בבני ברק ובירושלים
גוד מרקט שני סניפים חדשים צילום: יוסי רוזנבוים

נחנכו שני סניפים חדשים של רשת 'גוד מרקט' בבני ברק ובירושלים. הסניף החדש מצטרף לסניפים שכבר פועלים ברחוב אהליאב בירושלים, ברמה ג' בבית שמש ובאופקים, ובהמשך צפויים להיפתח סניפים נוספים.

הסניפים החדשים יציעו את מיטב המוצרים באיכות גבוהה ובכשרות מהודרת, לצד שירות אדיב ותנאים אופטימליים שהופכים את הקנייה לחוויה. רשת 'גוד מרקט' מוכרת ככזו המעמידה לשירות לקוחותיה מגוון מוצרים בהתאמה מרבית לצרכי המשפחות, לרבות הקפדה על רמת כשרות למהדרין, ניקיון והבאת סל צריכה העונה במדויק על הדרישות המקומיות של הצרכנים.  

הסניפים החדשים של הרשת, כמו אלה שכבר פועלים ברחבי הארץ, הינם מרווחים וחדשניים ומציעים חוויית קנייה מהנה המרחיבה את הדעת ומעניקה תחושה נעימה בעת השהות, וכוללים בתוכם מגוון רחב של מוצרים לבית ולמשפחה בכשרויות למהדרין.

פתיחת שני הסניפים החדשים מהווה בשורה משמעותית למשפחות המתגוררות באזורים אלה. מעתה, כולל בהכנות לקראת פסח הבעל"ט, הן יוכלו ליהנות מההיצע הרחב והאיכות הבלתי מתפשרת של סניפי 'גוד מרקט' המרווחים.   

במהלך אירוע הפתיחה שהתקיים השבוע בבני ברק קבע את המזוזה המרא דאתרא דבני ברק הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא שליט"א, שאמר בדבריו כי "שולחנו של אדם מכפר עליו, ולכן חשוב לוודא ולדאוג שיהיו דברים מהדרין על השולחן ולהקפיד על הכשרות. פה זה מקום שמקפיד על כשרות מהדרין".

בירושלים קבע את המזוזה יו"ר רבני ועד הכשרות של העדה החרדית, הגאון רבי לייבל וויס שליט"א, במעמד הגאון רבי גבריאל נויפלד שליט"א מרבני בד"ץ העדה החרדית, הגאון רבי אברהם ישעיה סטאריק שליט"א מרבני בד"ץ העדה החרדית והגאון רבי חיים יהודה כהן שליט"א מרבני בד"ץ 'העדה החרדית', ששיבחו את הרשת על הבאת מוצרים בכשרויות המהודרות ביותר קרוב לבית.

סופר מרקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד