כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אושפזה בטיפול נמרץ

כתב אישום נגד בן 15 שדרדר פח והביא לפציעת חרדית

כתב אישום נגד צעיר בן 15 שחשוד כי היה מעורב בהצתת פח אשפה, דרדורו ופגיעה באישה חרדית שעברה ברחוב יחזקאל בדצמבר האחרון. בעקבות המכה התמוטטה האישה על המדרכה, והנאשם נמלט מהמקום

כתב אישום נגד בן 15 שדרדר פח והביא לפציעת חרדית
פח בוער במהלך ההפגנה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי לנוער כתב אישום נגד תושב ירושלים כבן 15, אשר היה מעורב בהצתת פח אשפה ודרדורו שהוביל לפגיעה באישה חרדית שעברה ברחוב.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות יפעת פנחסי-נבו, במסגרת הפרות סדר ברחוב יחזקאל בירושלים בדצמבר האחרון, החליטו הנאשם ואחרים להצית פח אשפה ולחסום באמצעותו את הרחוב. בשעות הערב הם הציתו פח אשפה, דחפו אותו בחוזקה ומזוויות שונות על מנת להזיזו ממקומו ולהניע אותו למרכז הכביש. אז הדרדר פח האשפה הבוער לכיוון הכביש המשופע כלפי מטה והחלק הפינתי שבו פגע בעוצמה באישה מירל דז'לובסקי, שעברה במקום. בעקבות המכה התמוטטה האישה על המדרכה, והנאשם והאחרים ברחו מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם פונתה האישה לבית החולים ואושפזה בטיפול נמרץ.

כזכור כפי שדיווחנו, כוח משטרה סמוי של משטרת מחוז ירושלים פשט במוצאי השבת האחרונה על אולם השמחות 'בנות ירושלים' בשכונת מאה שערים ועצר קטין שאחריו התנהל מרדף במשך מספר חודשים בחשד שגם הוא היה שותף לדרדור הפח בהפגנה שהתקיימה ברחוב יחזקאל בעיר, שפגע באישה ופצע אותה באופן קשה, האישה היתה מורדמת ומונשמת במשך מספר ימים, לאחר מכן בחסדי שמיים התעוררה והבריאה לחלוטין.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הצתה וסיכון דרכים. כזכור, בינואר האחרון הוגש כתב אישום נגד שני מעורבים נוספים. התיק נגד שני המעורבים הנוספים, אחד בגיר ואחד קטין, שעד היום שוהים במעצר מלא, מתנהל בימים אלו.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מהפרקליטות נמסר: "לתשומת ליבכם, חל איסור פרסום על כל פרט העלול לזהות את הנאשם הקטין. מאחר והנאשם הינו קטין לא נוכל להעביר את כתב האישום ובקשת המעצר בעניינו".

 

רחוב יחזקאל מאה שערים פח אשפה מירל דז'לובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד