----------------
כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

פסח, אביב ושיק ישראלי: רשת האופנה עם קולקציית חג מהפנטת

חג הפסח מבשר על בואו של האביב, על חזרתה של השמש המלטפת לימים ארוכים יותר, על התחדשות ופריחות. רשת רנואר יוצאת עם קולקציה שמדברת את תחושות הזמן ומפיחה רוח רעננה במלתחה המתחלפת

פסח, אביב ושיק ישראלי: רשת האופנה עם קולקציית חג מהפנטת
קולקציית אביב ברנואר צילום: אלעד חיזקי

אמרתם חג? אמרתם רנואר! המדפים בסניפים כבר שינו מלבושים, הקולבים גם הם. מחלקות הנשים והגברים כאחד מציעות כל טוב של סטייל בניחוח עדין. הקולקציה החדשה נצבעה בבהירות שמשאירה שובל של קסם מיוחד, כזה שמתכתב באופן המדויק ביותר עם זמן חירותנו.

לקראת העונה שניצניה כבר נראים, ברנואר הושם דגש על בחירת הבדים מהם עשויה הקולקציה על מנת לשוות לה את המראה המושלם, שהרי סוג הבד הוא חלק אינטגרלי מסך השיקולים הנלקחים בעת עיצוב הבגד. כותנה מחוררת ופשתן רך לתחרת גיפיור, סאטן ושיפון המודפסים בדוגמאות עדינות מעולמות הבוהו בגווני שמנת, ורוד, ירוק ולבן.

הרשת מציעה מבחר של שמלות מקסי נשפכות, חליפות עם נוכחות, עליוניות אווריריות, חצאיות ועוד. בגזרה הגברית חליפות, מכנסי אלגנט, חולצות מכופתרות לצד חולצות פולו לחג ולחול המועד. בנוסף, רשת רנואר מביאה בשורות גם במחלקות ההנעלה והאקססוריז, שם תמצאו חידושים רבים שיהפכו כל הופעה למושלמת נעלי עקב, סנדלים חגיגיים, כפכפים עם שיק מהחלומות. לגברים נעליים שטוחות אלגנט, נעלי סניקרס ומוקסין.

אקססוריז של תיקים, ארנקים, כובעים, וחגורות לרוב.

את הקולקציה ניתן למצוא בכל סניפי הרשת ובאתר האונליין של רשת רנואר>>

רנואר רשת אופנה רנואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד