ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בכנס רוכשים חגיגי של שכונת היוקרה "אחוזת שפע": נבחרה נציגות הדיירים והחלה בחירת הדירות

בכנס שהתקיים באולמי 'כתר הרימון' בו השתתפו יזמי ומנהלי הפרויקט המדובר בבני ברק, הוצגו לרוכשים תכניות הדירות המפורטות ע"י משרד האדריכלים המוביל, המימון המלא לאורך כל הדרך והליווי המשפטי מהשורה הראשונה • "אנחנו הולכים על קרקע בטוחה ומקווים לצאת לדרך קצרה יותר ממה שתכננו", אמר מנכ"ל קדם ישראל יוריאל זלצמן

 בכנס רוכשים חגיגי של שכונת היוקרה "אחוזת שפע": נבחרה נציגות הדיירים והחלה בחירת הדירות
כנס רוכשים אחוזת שפע צילום: קדם ישראל

אבניך ונבנית: למעלה מ-200 רוכשים מאושרים בקבוצת הרכישה של שכונת "אחוזת שפע" בבני ברק הגיעו לכנס מיוחד, במהלכו הוצגו שלבי התקדמות בשיווק ובניית הפרויקט, התכנית האדריכלית של הדירות וסביבת המגורים, וכן נבחרה נציגות הדיירים אשר ילוו את הפרויקט בקבלת ההחלטות מול אנשי המקצוע. בנוסף, בשל התקדמות השווק, החל הליך בחירת הדירות על ידי הדיירים על פי מיקומם ברשימת הרכישה.

הכנס החגיגי נערך באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק, בהשתתפות יזמי ומנהלי הפרויקט שהפך לציון דרך היסטורי בעיר בני ברק: מר יוריאל זלצמן, יו"ר 'קדם ישראל'  המנהלת את "אחוזת שפע" וחתומה על הובלת עשרות קבוצות רכישה בהצלחה וקידום פרויקטים של אלפי יח"ד, עו"ד כספי ממשרד 'כספי גינדי' מהוותיקים בארץ המתמחה ועוסק רק בתחום הנדל"ן, האדריכל שאול רינד ממשרד 'פייגין אדריכלים' היוקרתי המתכנן את הפרויקט, שחף ארליך מנכ"ל טריא המתמחה בליווי קבוצות רכישה ומעניקה מימון מלא לפרויקט, והיועץ יעקב רייניץ המלווה את הרוכשים בתחום הפיננסי. את הכנס הנחה בטוב טעם העיתונאי משה גלסנר.

"זהו אירוע מרגש עבורי להיות חלק ממיזם המגורים הכי גדול ומדובר בבני ברק בעשרות השנים האחרונות, על הקרקע האחרונה בעיר בהיקף הזה", פתח מר יוריאל זלצמן, מנכ"ל קדם ישראל את דבריו בכנס, "אנחנו מלווים עשרות קבוצות רכישה שנקלעו לקשיים ומביאים אותם לרווחיות והצלחה ב"ה, אבל כאן אנחנו הולכים על קרקע בטוחה. חשוב להבין, רוב הקבוצות נתקעו בשלב התכנון והמימון. כלומר, היה להן איש שיווק טוב, אבל לא היה להם את הידע והניסיון בשלבים הבאים והקריטיים. הפרויקט הזה הוא שונה בתכלית.

"ראשית, זכויות הקרקע מאד ברורות וקיבלנו מנדט מלא להתקדם לשלב התכנון. מדובר ב-15 דונם אותם אנחנו יכולים לתכנן בגמישות מלאה, ללא חובת שימור או נתונים מאתגרים אחרים. זו הסיבה שלמרות השינויים המסוימים שבוודאי יהיו במהלך הדרך, אנחנו יכולים להציג לכם כבר כעת תכנית דירות מפורטת מאד ותכנית מתאר כללית. עובדה זו מצביעה על הדרך הסלולה של הפרויקט וההתקדמות המהירה שלו.

"בנוסף, רבות מקבוצות הרכישה נתקעו בגלל בעיית מימון. הפרויקט שלנו אושר עקרונית למימון ע"י חברת 'טריא' מיומו הראשון עד להשלמת הפרויקט, דבר המעניק ביטחון לרוכשים שישנו מימון מלא לפרויקט. נציגות הרוכשים תקבל החלטה בסופו של דבר לגבי הגורם המממן. תחום נוסף הוא נושא ההיתרים ואישורי הבניה. באירוע חנוכת המשרדים שערכנו לא מכבר במעמד רבני העיר בני ברק שליט"א, אמרו ראש העיר וסגנו כי הם ממתינים לנו שנקדם במהירות את שלב השיווק כדי להעניק לנו היתרי בניה. יש להם אינטרס גדול בקידום השכונה הזו שתשנה את פני מרכז העיר. כך שבמכלול הדברים אני מקווה שנצא לדרך קצרה יותר ממה שתכננו".

עו"ד זיו כספי המלווה משפטית את הפרויקט, הציג בכנס את משרדו המונה למעלה מ-100 אנשי צוות המתמחים בנדל"ן. "צמחנו בעולם מקרקעין ואנחנו מלווים את תחום קבוצות הרכישה מתחילת הדרך ועד היום, בכל תחומי הקשת. העובדה שיש גורם מממן הוא קריטי לקבוצות רכישה כמו שיש בפרויקט הזה ואנחנו שמחים מאד ללוות אותו".

בהמשך הציג האדריכל שאול רינד ממשרד 'פייגין אדריכלים' את שלבי הביצוע השונים וכן את תכנית הבניינים והדירות המפורטת. משרד פייגין חתום על פרוייקטים יוקרתיים מובילים כמו מלון וולדרוף אסטוריה ומתחם שנלר בירושלים, רשת מלונות פתאל ומגדלי יוקרה בארץ ובעולם. "ההתמחות שלנו היא מלונאות והיעד שלנו בכל פרויקט שהדיירים ירגישו בבית מלון", אמר רינד וציין את הדגש שהושם בתחום עירוב שימושים, כלומר ההפרדה המוחלטת בין איזור המגורים למסחר כדי לא לפגוע באיכות החיים.

האדריכל הציג את השכונה שתכלול 11 בנייני יוקרה, בהם דירות 3,4,5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוז. הדירות ייבנו במפרט טכני עשיר ויוקרתי במיוחד ברמת גימור גבוהה. כל דירה תזכה למרפסת סוכה מרווחת מאד. בנוסף, הבניינים תוכננו במרחב גדול אחד מהשני כדי לאפשר חלל גדול ותחושת מרחב.

גם סביבת המגורים זכתה ליוקרה משלה, כאשר בכל בניין יעמדו לרשות הדיירים 4 מעליות מהירות. כל קומה מצוידת מרחב מוגן קומתי, מה שמאפשר תכנון נח בדירה עצמה. לצד כל זאת, יזכו הדיירים לריאה ירוקה של פארק רחב ידיים, בו יוכלו המשפחות לרדת ולשחק עם ילדיהם בשלווה במתחם מגודר ושמור. האדריכל שם דגש בדבריו, על ההפרדה הקיימת בין אזור המגורים לאזור המסחר, כדי שזה וזה לא יפגעו באיכות החיים.

לסיום נשא דברים הרב א.צ. שפירא המשמש כיו"ר הוועד בעמותת 'פסגת הארץ' - קבוצת רכישה של אברכים בשכונת גילה בירושלים, בדבריו העשיר את ידיעות המשתתפים ותיאר מניסינו הרב בעמותה ובעמותות נוספות את המומחיות והמקצועיות של הנהלת 'קדם ישראל' כפי שנוכח מניסינו האישי. "אתם יכולים להיות רגועים, הנכם נמצאים בידיים הכי טובות שיש"- אמר הרב שפירא לקהל.

קהל הרוכשים הנמנה על סלתה ושמנה של הציבור החרדי התרשם מאד מהמקצועיות והמוניטין של אנשי המקצוע המלווים את הפרויקט בכל התחומים.  לקראת סוף הכנס, נערכה הצבעה על בחירת נציגות הדיירים ונבחרו חמישה נציגים שייצגו את הרוכשים בכל תהליכי התכנון והבניה. לאחר מכן התאפשר לרוכשים לבחור את הדירות, על סדר מיקומם בטבלת הרוכשים.

קדם ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד