כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מזהה את השסע והפילוג

נסראללה מגיב לפיגוע במגידו: "ישראל סובלת מחולשה"

לראשונה מאז פיצוץ המטען במגידו בו נפצע צעיר בן 20 באורח קשה, ולאחר שפורסם לציבור כי המחבל שחדר מלבנון חוסל כשבאמתחתו חגורות נפץ, מזכ"ל חיזבאללה מתייחס היום אך לא לוקח אחריות כחלק מלוחמה הפסיכולוגית שלו. עם זאת הוא טוען ש"ישראל סובלת מחולשה, משבר ומאבק פנימי"

נסראללה מגיב לפיגוע במגידו: "ישראל סובלת מחולשה"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס היום (רביעי) לראשונה לפיגוע במגידו שמיוחס למחבל שמזוהה עם ארגונו, ואומר כי השתיקה של חיזבאללה בנושא היא חלק מהמערכה התקשורתית, הצבאית והפסיכולוגית עם ישראל.

נסראללה קרא בנאום מהבונקר "שישראל תבדוק אם הוא נכנס מלבנון או לא נכנס. כשיגיעו לתוצאות, שיעדכן". והבהיר כי אין לו עניין להגיב על כל תקרית.

לדברי נסראללה: "ישראל נמצאת במשבר שלא היה כדמותו בהיסטוריה, היא סובלת מחולשה, משבר ומאבק פנימי", והגיב לאיומיו של שר הביטחון יואב גלנט, להעניש את מי שאחראי לתקרית ואמר כי "האיומים הישראליים לא שווים כלום".

מזכ"ל חיזבאללה הוסיף ואיים: "כל תקיפה ציונית על לבנון צבאית או ביטחונית בכל אזור ונגד כל אדם בלבנון בין אם הוא לבנוני או פלסטיני או בעל אזרחות אחרת, חיזבאללה יגיב בוודאות ובמהירות. על ישראל לקחת זאת בחשבון", דברי נסראללה.

כזכור צה"ל פרסם אתמול כי המחבל מהפיגוע בצומת מגידו חדר לישראל באמצעות סולם שהניח על גדר הגבול ולא דרך מנהרה כפי המידע השקרי שהופץ ברשתות החברתיות. בצה"ל זיהו את הנקודה שדרכה חצה. שלשום פוענחה שיטת חציית הגדר של המחבל ונשללה לחלוטין האפשרות כי חצה דרך מנהרה תת קרקעית מלבנון לשטח ישראל.

המחבל חצה לשטח ישראל מלבנון ביום שני בשבוע שעבר והניח מטען חבלה בכביש 65 סמוך למגידו. לאחר פיצוץ המטען, בו נפצע באורח קשה שרף אלדין, בן ה-20, תושב סאלם, ביצעו כוחות הביטחון סריקות וחסימות. במסגרת הפעילות אותר המחבל בכלי רכב חשוד, הוא חוסל במקום היות ובאמתחתו נמצאו חגורת נפץ ואמצעי לחימה נוספים. הנהג שהסיע את המפגע תוחקר ושוחרר אחרי שנקבע כי הוא לא קשור לאירוע וכי הסיע אותו כטרמפיסט מבלי לדעת את מעשיו.

חסן נסראללה מגידו חיזבאללה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד