כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הקשיים שהערימה המשטרה

פוסקי בני ברק: "איסור חמור להימצא בסמוך להפגנת השמאל"

הראב"ד הגר"י סילמן והגר"ש רוזנברג במכתב אזהרה חמורה לבני הישיבות, כי "אסור לכל בן תורה ולכל בת חרדית להתקרב למקום זה, וזה לעומת זה בשעה שהם מוסיפים ללחום ביראי השם, יש לנו להתחזק ולהתכנס באותה שעה בבתי מדרשות להרבות בתורה ובתפילה" | פרסום ראשון

פוסקי בני ברק: "איסור חמור להימצא בסמוך להפגנת השמאל"
מחאה נגד הרפורמה צילום: פלאש 90

בעקבות המשטרה שהערימה קשיים על עיריית בני ברק וארגוני החסד בעיר שהציעו לקבל את פני המוחים במפגן של אחדות ומניעת חילול שם שמיים ח"ו, כותבים גדולי הדיינים בעיר הראב"ד הגאון רבי יהודה סילמן והגאון רבי שריאל רוזנברג אזהרה חמורה לבני הישיבות, כי "אסור לכל בן תורה ולכל בת חרדית להתקרב למקום זה, וזה לעומת זה בשעה שהם מוסיפים ללחום ביראי השם, יש לנו להתחזק ולהתכנס באותה שעה בבתי מדרשות להרבות בתורה ובתפילה". כך במכתב שמתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

במכתב הרבנים נכתב תחת הכותרת "אזהרה והוראה".

"באשר אנשי השמאל מתכננים הפגנה גדולה בעיר בניר ברק, וכל מטרתם להתגרות ביראי השם, ואם יבאו החרדים לחזות במחזה ולהתעמת איתם, תיהיה זו הצלחה להם. לכן אנו מודיעים על דעת מרן ראש הישיבה שליט"א, כי אסור לכל בן תורה ולכל בת חרדית להתקרב למקום זה, מלבד מה שיש בזה פירצה גדולה בחומת הצניעות והוא איסור גמור".

"וזה לעומת זה, בשעה שהם נאספים ללחום ביראי השם, יש לנו להתחזק ולהתכנס באותה שעה בבתי מדרשות להרבות בתורה ובתפילה. והשם ית' ישמע שוועתינו ויחיש לנו את פדות נפשינו וישלח את משיח צדקנו ונזכה עוד אשתא לאכול מן הזבחים ומין הפסחים".

וע"ז באעה"ח

שריאל רוזנברג

אחרי ששמענו בזה דברים ברורים ממרן ראש הישיבה שליט"א, חובה על כל אחד ואחת להימנע מלהתקרב לתוואי ההפגנה והדבר כרוך בפיקוח נפש ח"ו, ובעיות צניעות.

וע"ז באעה"ח

יהודא סילמן

הפגנות רבנים הרפורמה המשפטית הרב שריאל רוזנברג הרב יהודה סילמן צעדה בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד