ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מחפש תשומת לב

טראמפ במצב 'רוח מרומם': רוצה תמונה באזיקים

מקורביו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ חשפו כי הצוות של טראמפ רוצה לצלם את הרגע שבו הוא נעצר ונאזק, וכך התומכים שלו יתעוררו, מה שיביא את מצביעיו להגיע לקלפי בהמוניהם

טראמפ במצב 'רוח מרומם': רוצה תמונה באזיקים
הנשיא טראמפ במכוניתו צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

דונלד טראמפ נמצא במצב "רוח מרומם" לקראת מעצרו האפשרי הקרוב ורוצה להשתמש בתמונה שלו כשהוא באזיקים כדי לקבל חשיפה מקסימלית. התובעים, המשטרה והשירות החשאי בניו יורק פעלו מאחורי הקלעים כדי לארגן מעצר שקטה של ​​הנשיא לשעבר אם יוגש נגדו כתב אישום.

אבל לפי מקורות ששוחחו עם כלי תקשורת בארה"ב, טראמפ לא רוצה מעצר שקט. מקורב אחד אמר שטראמפ רוצה לצלם את הרגע על ידי צוות הצילום שלו. "הם רוצים את התמונה שלו באזיקים", הם אמרו. "צוות טראמפ אוהב את הדברים האלה. לא היה לו כל כך הרבה עניין מאז המהומות ב-6 בינואר, עכשיו יהיה".

טראמפ יתמודד על הנשיאות ב-2024 אם ינצח בבחירות לראשות המפלגה הרפובליקנית. ואז ינסה לנצח את ביידן. טראמפ מקווה לנצל את מעצרו האפשרי כדי להלהיב את בסיס תומכיו. מקור אחר טען כי טראמפ "נהנה על כך שחזר לעמודים הראשונים ויש לו כל כך הרבה תשומת לב".

הם הוסיפו: "הוא מאמין שהתמקדות כזו בו תעזור לו להבטיח את המועמדות הרפובליקנית ולהרחיק את המתמודדים כמו מושל פלורידה רון דסנטיס". אלפי שוטרים הוצבו בכוננות בניו יורק למקרה וטראמפ יואשם באשמת הונאה.

הוא נאשם כי שילם כסף בניגוד לחוק מתקציב הבחירות, כדי להשתיק פרשיה שהיתה מביכה אותו מספר ימים לפני הבחירות בארה"ב ב-2016. בינתיים, הנשיא לשעבר נמצא במועדון המאר-א-לאגו שלו בפאלם ביץ', פלורידה.



דונלד טראמפ צו מעצר פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד