כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נתפסו אוכלים במסעדה

השתמשו במברשת שיניים כדי לשבור את קיר התא ולברוח מהכלא

שני אסירים חפרו בור בקיר תא הכלא שלהם ונמלטו. הם נמצאו שעות לאחר מכן במסעדה. השניים דווחו נעדרים בכלא בווירג'יניה, ארה"ב, במהלך ספירת ראשים שגרתית ביום שני בערב

השתמשו במברשת שיניים כדי לשבור את קיר התא ולברוח מהכלא
החור דרכו ברחו האסירים צילום: Newport News Sheriff's Office

שני אסירים השתמשו במברשת שיניים כדי לשבור את קיר התא ולברוח, אך נמצאו שעות לאחר מכן במסעדת פנקייקים. ג'ון גרזה, בן 37, וארלי נמו, בן 43, דווחו כנעדרים מתאיהם בכלא ניופורט ניוז בווירג'יניה, ארה"ב, במהלך ספירת ראשים שגרתית ביום שני האחרון בערב, כך לפי הצהרה ממשרד השריף של ניופורט ניוז.

חקירה ראשונית מצאה כי הגברים ניצלו חולשה בתכנון הבנייה של הכלא והשתמשו בכלים עשויים ממברשת שיניים וחפץ מתכת כדי לדחוף את עצמם החוצה בין הקירות ולאחר מכן השתמשו בברזל כדי לפרוץ פתח שהביא לבריחתם, כך נמסר בהודעה.

לאחר שנמלטו, הם עלו על חומה מסביב לכלא ונעלמו. עם זאת, השניים נמצאו בבית הפנקייקים הבינלאומי בהמפטון, שם עצרה אותם המשטרה לפנות בוקר של יום שלישי. הרשויות ביקשו את עזרת הציבור למצוא את הגברים, והם נלקחו למעצר לאחר שתושבים זיהו אותם והתקשרו למשטרה.

השריף גייב מורגן אמר בהצהרה: "אני מודה למשטרת ניופורט ניוז, משטרת המפטון ומשטרת מחוז ג'יימס סיטי על סיועם בניסיוננו ללכוד מחדש את האסירים הללו. זה מחזק את מה שאנחנו תמיד אומרים, 'אתה רואה משהו, תגיד משהו למשטרה'", אמר השריף גייב מורגן.

גרזה, המתגורר בהמפטון, היה במעצר באשמת ביזיון בית המשפט, הונאה בכרטיס אשראי, גניבת כרטיסי אשראי, זיוף, החזקת כלי פריצה, גניבה, והפרת מאסר על תנאי. הנמלט השני,נמו, תושב גלוסטר, נעצר באשמת הונאה בכרטיס אשראי, זיוף, גניבה והפרת מאסר על תנאי.

מסעדה כלא מברשת שיניים פנקייק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד