כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

סופי: מימרן יגיש את המהדורה המרכזית בקול חי

אבי מימרן, לשעבר קול ברמה, הודיע על הצטרפותו לקול חי • מימרן: "מודה למנכ"ל ולמנהל התכניות, נמשיך לעשות קידוש השם"

ימשיך ברדיו, מימרן
ימשיך ברדיו, מימרן

איש התקשורת אבי מימרן, הודיע היום (ה') על הצטרפותו ל"קול חי". מימרן יגיש מדי ערב את "המהדורה המרכזית" של התחנה.

אבי מימרן החל את דרכו לפני כ-15 שנה כמגיש בכיר וכמנהל תוכניות ב"ערוצי הקודש". בשנים האחרונות שימש במגוון תפקידים עיתונאיים וניהוליים בתקשורת החרדית, וצבר ניסיון רב בתחום התוכן, ההגשה וההסברה. לפני תקופה קצרה דווח על עזיבתו את הגשת תכניתו ברדיו קול ברמה.

היום סיכם מימרן עם מנכ"ל "קול חי", אבי רוזן, ומנהל התוכניות והחדשות, בצלאל קאהן - על הצטרפותו לצוות המגישים הבכיר במחלקת החדשות של התחנה, ולאחר חגי תשרי ישמש כמגיש 'המהדורה המרכזית' של התחנה, המשודרת מדי ערב בין השעות 19:00-21:00 בעריכתה של אסתי פלד, מימרן יחליף בהגשת המהדורה המרכזית, את בצלאל קאהן שמונה למנהל התוכניות.

אבי רוזן, מנכ"ל "קול חי" אמר: "אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של אבי מימרן, עיתונאי ותיק, מקצועי ומוערך, לצוות המנצח והמוביל של 'קול חי'. פעלנו ונמשיך לפעול בעז"ה, כדי שמאות אלפי המאזינים בארץ ובעולם יקבלו את התכנים הטובים ביותר".

בצלאל קאהן, מנהל התוכניות והחדשות ב"קול חי" מסר: "הצטרפותו של ידידי היקר, איש התקשורת המקצועי והמוערך, אבי מימרן - הינה בשורה של ממש למאזינים. נסיונו רב השנים, כישוריו, יכולותיו ומקצועיותו - יתווספו בעז"ה לכוחות המצויינים בתחנה ויתרמו רבות לשידורי קול חי בכלל, ובפרט מדי ערב, במהדורה המובילה סדר יום ציבורי במגזר החרדי והדתי".

אבי מימרן מסר: "אני מודה למנכ"ל הרדיו, אבי רוזן, ולמנהל התוכניות והחדשות בצלאל על האימון שנתנו בי. אני בטוח שבסיעתא דשמיא, יחד עם הצוות המקצועי של מחלקת החדשות ב'קול חי', נעשה ונצליח להביא את דבר היהדות הנאמנה למאות אלפי המאזינים של התחנה ולרומם את קרן התורה".
מימרן אבי בצלאל קאהן רדיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד