י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רבב על בגדיו

קים ג'ונג און יצא עם ג'קט מלוכלך: אנשיו בסכנת חיים

השומרים של קים ג'ונג און עומדים בפני הוצאה להורג על כך שנתנו לו לצאת עם ז'קט מוכתם. תמונות בכלי תקשורת במדינה הראו את הצורר הצפון קוריאני עם כתם לבן מסתורי על מעילו, מה שעורר חשש שאנשיו חסרי המזל עלולים להיענש על אי הגנה על כבודו

קים ג'ונג און יצא עם ג'קט מלוכלך: אנשיו בסכנת חיים
קים ג'ונג און צילום: pixabay

שומרי ראשו של המנהיג הדיקטטור יכולים לעמוד בפני כיתת יורים על כך שנתנו לדיקטטור קים ג'ונג און לצאת מהבית עם כתמים לבנים על מעילו. תמונות שפורסמו על ידי כלי תקשורת בניהול המדינה KCNA הראו את העריץ הצפון קוריאני עם כתם מסתורי על זרועו, מה שעורר חשש שהצוות של קים עלול להיענש על אי הגנה על כבודו בפומבי.

מייקל מאדן, שחוקר את ההתפתחויות באתר שלו North Korea Leadership Watch אמר כי מי שנמצאו אחראים עלולים לרדת בדרגה או להישפט לעבודת פרך באחת ממושבות העונשין הידועות לשמצה של קים. הוא הוסיף כי לא ניתן לשלול אפילו את העונש החמור ביותר, הוצאה להורג על ידי כיתת יורים.

"התגובה הראשונית שלי הייתה אוי ואבוי", אמר מאדן. "אנשים שהרגיזו את המנהיג העליון נענשים בדרך כלל בהורדות בדרגה, במשימות קשות או בחינוך מחדש או במוות".

"לא סביר שמישהו יירה בגלל משהו כזה - אלא אם המנהיג מרגיש זועם במיוחד, אבל אם הוא רק כועס על זה, כנראה שכמה אנשים יישלחו לאתר בנייה או לחווה לחודש-חודשיים כדי לחשוב על העבירה הקטנה הזו".

הוא הוסיף: "זה לא נדיר להישלח להוצאה להורג. יש דיווחים של אביו של המנהיג, קים ג'ונג-איל, ששומרי ראש ואנשי צוות אישי שלו נשלחו לבתי סוהר ובמקרה אחד לכיתת יורים בגין עבירות קלות מאוד. סיפור אחד לא מאומת הוא שחבר מהצוות האישי שלו ישב ליד שולחנו ועישן את אחת הסיגריות שלו. קים ג'ונג-איל גילה זאת והרג אותו".

צפון קוריאה עונש מוות לכלוך לבן צבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד